Vi som väntar syskon till våra änglar del 10
Camilla: Ja, precis så känns det! Att han blir verkligare av att se och lukta på hans grejer. Vi har också en lock av hår från honom och den om något gör honom så verklig. Det är ju en bit av honom, hans kropp. Den vågar jag absolut inte titta på än, men en dag kanske jag kan. Praktiken har gått ganska bra, tack och lov bara 3 dagar kvar nu dock. Jag har fått en del frågor från barnen om hur många barn jag har och de vet ju inget om W så jag har ljugit och sagt att jag inga har förutom den i magen. Det har gjort ont, så fruktansvärt ont och har riktigt slitit på mig men jag vet att frågor om Winston, som hur gammal han är och så, hade varit svårare att svara på.
Strumpan 78: Hejjar tillbaka! Beklagar att ni inte fick behålla Arvid. Och grattis till plus nu!
Lilla Pinglan: Här har du en till som lider av katastroftankar. Jag har nu fastnat i att allt går åt helvete på värsta tänkbara sätt. Har jag inte hört från mamma på någon dag så är jag säker på att hon blivit rånad och nedslagen. Är D någon minut sen hem så är jag säker på att han varit med om en bilolycka och så får jag upp bilder från honom helt blodig i bilvraket. Och sparkar bebisen i magen en sekund så får jag panik sekunden efter för att jag är säker på att det var sista sparken jag kände. Så maler det på hela tiden. Det är nog tyvärr en eftersvit från att ha varit med om den värsta tänkbara katastrofen, att förlora ett barn, klart man är rädd att det ska hända igen.