Grattis till nykomna!
fridapyret: När jag födde Winston så fick vi aldrig komma till BB utan vart mer eller mindre utslängda från förlossningen ett par timmar efter att han föddes, så jag hann typ aldrig använda det som fanns i min väska. Men ett par goda råd är: Eget shampo, balsam och duschtvål, såå gött efter förlossningen att duscha med "sitt eget". Borste, tandborste och vanliga "sova-borta-grejer". Tofsar och hårnålar. Många par trosor som sitter bra, tänk att du ska få plats med världens största binda i som man inte vill ha omkringglidandes. Bekväma mjukisbyxor, typ två par ifall det blöder igenom. Sköna linnen och amningsbh. Jag körde faktiskt på allt i helsvart ifall det skulle läcka mjölk och annat :)Tofflor om du brukar ha det. Kläder till bebisen, iaf något att åka hem i (mössa, omlottbody, byxor, kofta, strumpor/tossor, fleeceoverall). Filt till bebisen. KAMERA och massa batteri. Mobilladdare och lite grejer till pappa, typ t-shirts, och byxor (fostervatten skvätter rätt ordentligt). Han kanske får stanna över så en necessär med grejer till honom är också bra. Kommer inte på något mer för tillfället men vet att min väska var knökfull så jag har säkert glömt en del.
Camilla: Håller tummarna för lyckat vändningsförsök! Blir det KS annars? Hur känns det? Kram!