Vi som väntar syskon till våra änglar del 10
Gersemi: I wish!!! Idag har vi varit på utflykt hela dagen, mer eller mindre. Nu först har jag tid till datorn. Men jag lovar att meddela mig när jag åker in, när det nu blir. Vilket år som helst..

Gersemi: I wish!!! Idag har vi varit på utflykt hela dagen, mer eller mindre. Nu först har jag tid till datorn. Men jag lovar att meddela mig när jag åker in, när det nu blir. Vilket år som helst..
Lilla Gry: Jag har burit möbler (byggde om mitt Sniglar-skötbord ikväll) och städat, samt sprungit i trappor och burit barn. Om inte det gör susen så vet jag inte vad som gör det Imorgon är det iaf tipspromenad - och det var så vi fick ut Alvin
Stark Längtan83: *styrkekram* Och åh, vad avis jag blir - jag hade tänkt att göra gipsmage denna gången men har helt glömt av det.. Det känns som att jag är *lite* sent ute nu på BF+1.. Och visst är det skumt att packa bebiskläder. Jag har tvättat och sorterat alla minikläderna och skruvat upp skötbordet. Jag har tom byggt om det. Eller, jag har funderat hur jag ville ha och så har jag bett (läs: beordrat vid hot om blodvite) maken att göra som jag vill. Jag saknade ett hyllplan, och nu har jag fått ett till. Men det är så skumt - nu är vi så här många, och vilken minut som helst kommer vi att vara en TILL?!
Lilla Gry: Än så länge har enda resultatet efter gårdagningens övningar varit en extremt god natts sömn. Tänk vad gott man kan sova efter.. lite ansträngningar
*vinkar lite*
ica003: Oj, blev en siffra fel - givetvis 25:e APRIL och inget annat ..Hoppas jag. Verkligen. !.
Blomsteröga: Välkommen!
Ma Lu: Tyvärr, jag är fortfarande väääldigt rund runt mitten
Nu är jag ute på okänt vatten - BF+5 ! Så gravid har jag aldrig varit tidigare. Gamla rekordet var med Alvin, BF+4.