Matvägran på "riktigt", del 13
skumboll: Mähh så trista de kan vara då. Inte skicka med resurspeng....suck. Det tar aldrig slut. Du får bli dagmamma åt S, jag flyttar till storstan och så tar du A med. Får se om det finns något till litet knappmonster som behöver vård. Sen sätter vi ungarna på löplina och syr hela dagarna.......mmmmmm låter mysigt.
Här är det heltossigt. Alla i familjen klarade sin magsjuka på 12 timmar utom A som höll på i tre dygn. Sen var han frisk en dag och sen började han hosta. Jag visste vad som skulle hända så jag var beredd. En hel natt har vi ömsom slumrat och hostat och kräkts. Tror max-sovtiden var 1 timme i sträck. Sen i väg till jobbet. Är såååå trött. Stackars lilla A som är helt medtagen efter magsjukan, nu ska han hosta sönder sin lilla kropp också. Vågen står på samma vikt som i december och han är mager som tusan. Ser nästan lite otäck ut. Satte ner honom på stolen han står och kräkts på typ tio ggr under natten (gallskrikigt och gråtit), i morse kl 6. Då tittade han upp på mig och sa "gomollo mamma". Han är så löjligt gullig mitt i allt hemskt.