Matvägran på "riktigt", del 13
Hej Trulis!
Verkar inte roligt det där. Jag har för mig att de testade A för sköldkörtelproblem redan när han var 5 månader. Hoppas att det bara är tillfälligt.
Skumboll: Yes! Verkar ju lovande nu med dagis och allt!
Hur gör man detta. Var på samtal på dagis angående I och så kom ju så klart Abbe på tal. Fröken berättar att hon varit med och matat honom ibland. Jag frågade hur mycket de mattränar honom nu och hon sa att han alltid får lite mat. Att hon försöker uppmuntra honom att smaka mm. Hon sa även att hon smörjt in honom på munnen med typ sås så att han ska smaka. Jag kände direkt: NEJ!!!!! Vet inte varför jag inte sa något men det gnager i mig. Detta är samma fröken som svarade mig: "Vi frågar inte" när jag undrade hur de lyckats att göra ett handavtryck på A med kladdig färg. Jag känner inte denna fröken så väl och det är inte A:s specialfröken men jag känner verkligen att hennes inställning till hans problem inte är ok. Fy jag hatar att klaga och säga till folk att de gör fel men det handlar ju om min son. Han har ju faktiskt backat jättemycket när det gäller mat. Kanske han blivit skrämd av detta. Vilken fegis jag är........