Inlägg från: Skumboll |Visa alla inlägg
  • Skumboll

Matvägran på "riktigt", del 13

Å herre gud... på onsdag ska vi in till ALB för inskrivning för på torsdag ska S opereras!! Vi ringde ju operationskoordinatorn i slutet på förra veckan och idag ringde hon och sa att hon hade fått en återbudstid, så bara S var frisk så fick vi tiden. 

Snabba puckar, men nästan skönt för då hinner man inte fundera så mycket! 
    Äntligen, efter två år med sond ska han äntligen bli av med den!
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll

Tack söta ni!! {#lang_emotions_kiss}

Tänk om vi inte hade ringt koordinatorn, då hade vi förmodligen fått vänta till augusti...och det hade ju inte varit speciellt bra med tanke på dagis. 
    Nu blir det ändå gjort i början på juni och vi har hela sommaren framför oss - utan slang! Kanske lilleman kan få en normal solbränna i ansiktet för en gång skull. Haha!
    Solstrålen: Håller tummarna att ni har läkaren på er sida!
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll
    Trulis78 skrev 2010-06-01 20:24:10 följande:
    skumboll: Grattis! Skickar en flaska champagne att fira med över nätet... Håller mina tummar för er på torsdag att allt går smidigt! kram vännen
    TACK vännen! {#lang_emotions_heart}
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll
    En Dum En skrev 2010-06-01 22:59:42 följande:
    Grattis Skumboll!!!
    Jag väntar med spänning på att höra hur det gick!!!
    Jag uppdaterar! Tar datorn med mig, finns ju inget värre än att sitta och göra ingenting på sjukhus. Urk!
    Hur gick det med skolinspektionen förresten?
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll
    michiara skrev 2010-06-02 09:09:01 följande:
    Ja du måste ta datorn med dig! annars kommer vi (jag) sakna ihjäl mig efter dig
    Haha, det är ju knappast så att vi är borta i flera veckor....
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll

Absolut! Jag som dessutom har sjukhusskräck... kryper ju i mig innan jag ens har parkerat bilen i garaget... kan ju vara bra att ha något att fördriva tiden med, så datorn åker definitivt med. 

♥ Simon ♥
  • Skumboll
    michiara skrev 2010-06-02 09:55:16 följande:
    och om du har spotify så kan du lyssna på bra musik hela tiden
    Nej, riktigt sååå modern är jag inte. Hahaha.... 
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll
    En Dum En skrev 2010-06-02 10:06:18 följande:
    Jag har mailat dit och blivit kontaktad av en kvinna så nu ska jag fylla i en anmälan om vad som hänt och skicka in. Även om dom knappt kommer få en tillsägelse vill jag markera att det dom gjorde inte var ok.
    Låter BRA!
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll
    michiara skrev 2010-06-02 10:27:53 följande:
    åh herregud hur klarar du dig då *ser upprörd ut*

nej jag skojjar bara haha, jag själv skulle dock tycka det vore trist utan spotify och all braig musik
    Jag vet knappt vad spotify är för något!
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll

Nu är vi på plats på sjukan.... om allt går enligt planering så ska han opereras kl 12. 
    Var uppe klockan 4 i morse för att ge honom sista måltiden (haha) och sen dess har han klättrat på väggarna. Jag är redan trött, gäsp! 

♥ Simon ♥
Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13