Inlägg från: michiara |Visa alla inlägg
  • michiara

Matvägran på "riktigt", del 13

Bubbla: Aha det visste inte jag, då måste jag genast kolla hur lång lillasyster var i den åldern

• michiara
    Preppy skrev 2010-06-18 14:46:36 följande:
    Verkar vara en hederlig kräksjuka denna gång. Tycker dock att systrarna borde börja hulka snart då....den som väntar på något gott!!!
    Lillstackarn har 39 graders feber och ligger mest och fladdrar med ögonen. Måste förbi och inhandla resorb (finns ju bara vuxenvarianten nu) och lite annat idag. Fick äntligen kräklakan utskrivet, problemet är bara att det tar 5 arbetsdagar att få hem dem till apoteket. Suck, vill ha dem NNNNNUUUU!!!
    åhh vad roligt *ironisk* det verkar gå mycket magsjuka nu...och halsfluss..och vattkoppor..och förkylningar.. och..och..och..

här regnar det så mycket idag så det känns som östersund håller på att regna bort.
  • michiara
    Preppy skrev 2010-06-18 22:01:05 följande:
    Tack Skumboll och Michiara KräksGlad

bubbla: Nu har jag inte sett dem ännu men typ ett flergångsskydd som de som kissar på sig kan få utskrivet. Har morrat om att det verkar omöjligt att få någon hjälp med sånt. Borde ju fatta att det är lika jobbigt med nedkräkta som nedkissade sängar. Hör av mig när vi testat!
    gud ja, det är ju ett lika stort problem med kräk som med kiss..

nu ska jag roa mig med alla trevliga läkare på jakobsberg
  • michiara
    Ja, jag är intresserad av en träff i Hagaparken, (Om någon har förslag på datum får ni gärna skriva det efter ert namn nedan):

Skumboll
    Michiara
    Solstrålen76
    Piiiip
    En dum en
  • michiara
    En Dum En skrev 2010-06-20 08:16:29 följande:
    Ska vi ta en vardag eller helg? Jag är föräldraledig och kan båda.
    Vad sägs om nån gång i mitten av juli? 16 juli är en fredag och 17 en lördag. Nån av dom dagarna förslagsvis?
    Vecka 29-30 är dom enda veckorna jag inte kan. Men vi ska nog bestämma datum och sånt så snart som möjligt jag och skumboll så man kan ta ledigt från jobb och dyl. Det ska bli så kul
  • michiara
    Ja, jag är intresserad av en träff i Hagaparken, (Om någon har förslag på datum får ni gärna skriva det efter ert namn nedan):

Skumboll
    Michiara
    Solstrålen76
    Piiiip
    En dum en
    Bubbla
  • michiara
    skruttan35 skrev 2010-06-21 15:23:05 följande:
    Jag kommer att passera stockholm den 24/7 när vi åker hem till norrland!

Imorgon ska vi på första mötet med dietist och logoped, ska bli spännande att höra vad de säger.
    (¯`°•.¸ ღ William 11/7-07 & Alfred 29/4-09 ღ ¸.•°´¯) skruttan80.blogspot.com
    gick det bra idag?
  • michiara

Vad har de för motivering att vägra betala ut resurspengen?

Jag förstår att du känner så, jag hade gett upp för länge sen. Samtidigt vet du ju så väl att han behöver dagis fasen vad ni hamnar mellan stolarna sorgligt.

Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13