Matvägran på "riktigt", del 13
eller böld i rumpan menar jag ju hahaha
eller böld i rumpan menar jag ju hahaha
jaaa ibland är jag lite rolig haha
nu är jag barnledig för i helgen, vad otroligt synd att jag jobbar i morgon. hade velat göra något ikväll
Kollar in, här ligger vi i magsjuka. Jag mån-tis och A igår och idag. Jag hoppas vid min gud att N klarar sig. Var i kontakt med habiliteringen igår iom att A kräktes en del och de i sin tur med barnmedicin om vi behövde komma in. Vår ansv sköterska har även ringt nu på morgon och ska ordna ny vägning nästa vecka så vi får se hur mkt hon minskat nu då. Känns skönt ändå att ha dom bakom sig när det är ngt. Nu är det pytsning i ett som gäller. Själv är A jätteorolig att äta eftersom hon då kan kräkas igen som hon säger men sköterskan sa att hon gott kan få leva på endast näringsdrycker några dagar och så tar vi itu med maten sen igen. Jaa ville bara berätta vad vi sysslar med
hej hej min dator är paj så det är därför jag är så osynlig. Är hos mamma nu och lånar hennes dator. Ska strax åka till habiliteringen och gå igenom vad A behöver för hjälpmedel som vi ska få, typ bolltäcke, tavla som visar natt/dag, timstock etc. Spännande. Har läst igenom lite men minns inte nu vem som skrev vad
Skumboll: Hur går det med bröllopsplanerna?
Frisören: Härligt med viktuppgång
Piiiip: Har ni märkt någon reaktion på mjölken ännu? huvva för kräk *ryser*