Matvägran på "riktigt", del 13
Blä. Jag har så ont i magen så jag dööööör. Jag kommer få så mycket skäll av behandlaren på hab idag....
Blä. Jag har så ont i magen så jag dööööör. Jag kommer få så mycket skäll av behandlaren på hab idag....
Pipen: Jag förstår ju att vi måste ändra förhållningssätt för att det ska bli så bra hemma som möjligt, men för guds skull ge inte nya, trötta och totalt utslitna föräldrar ett maffigt program på fyra A4. Hjälp oss istället att smyga in förändringar i vardagen. Det blir för mycket i början! Sen senast har jag varit så labil igen, kännt mig helt värdelös - allt för det där jävla programmet. Men men, nu hoppas vi att det blir bra och att hon fattar att vi inte har så mycket tid. Nu ska vi i alla fall börja med schema som JAG VILL göra. Tycker jag att det är roligt så tror jag definitivt att det blir roligare för simon.
Michiara: Ja, det är ju ändå vi som ska träna honom och om det inte går att applicera i vardagen känns det ju rätt meningslöst?!
Blä, något är galet med simons ämnesomsättning. Han svajar som en jojjo i vikt trots att han får bra mycket mer än vad han egentligen ska ha.