Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Irma; huuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrra!
Irma; huuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrra!
Annica P; jag förstår att det känns deppigt. Stor varm kram till dig.
Quatterin; nej, jag har inte märkt av att mensvärken blivit värre, däremot upplever jag att jag blöder mindre/kortare tid vid mensen nu. Undrar om det är för att kroppen börjar bli äldre (42 år i januari) eller vad det kan vara.
Grattis Bling!
Daniela; för mig gick det så långt att jag tackade nej till vissa tillställningar för att jag visste att det enda som pratades var barn och graviditeter. Än idag, trots att jag nu har en son; så kan jag tycka att det är jobbigt. Framförallt när det kommer till förlossningar där jag ibland får känslan i att man ska överträffa varandra i antal timmar man fick kämpa, smärtan, osv osv. Sannolikt känner jag så eftersom jag aldrig fått gå igenom någon förlossning själv men oavsett det så kan framförallt tjejer vara väldigt enkelspåriga i vad dom pratar om.
Jag pratar absolut om min son (och skryter garanterat också) när jag ute bland folk men försöker tänka mig för eftersom jag inte vet om det finns någon där som gråter inombords när vi andra skrävlar på om våra barns bajsblöjor och dagisanpassningar.
Mrs Sara; jättegrattis!
Irma; jättegrattis till lyckat VUL!
Syrling; skönt att du känner att ändå kan hantera det!
Irma & Bettan; härliga nyheter!
Ego; här är allt tvärstiltje. Bara väntar... ursegt! bläää...
Bettan; jag är bara så glad att din bäbis fortfarande mår bra även om jag förstår att du är orolig för tillväxten. Säger precis som Mojutten - menade naturligtvis inte att förringa din oro.
NN; styrkekram!