• Irma

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Pinglan: Till mig sa dom att man kunde ha hormoner kvar upp till 9 v efter skrapning. Lycka till med bibeln

• Irma

Christine: Välkommen Beklagar dina missfall

Franka: Jag hade gärna tagit första bästa höghastighetståg
    Bling: Hur mår din man?
    Fru Fräken: Vad bra att det såg lovande ut! Det är tidigt!
  • Irma

FiaLisa: Grinigt folk kan man få nog av många gånger i denhär karusellen! Hoppas att din nästa träff med hemmaläkaren går bra!

Pinglan: Vad bra att du ska få Innohep. Vilken vettig läkare som har kunskapen/insikten att upprepade missfall inte är otur! Håll hårt i den läkaren
  • Irma

Bling: Vad skönt att han blir bättre! Måste vara riktigt tungt med två "monster" närainpå i ens liv/tankar. Cancermonstret är väl iufersig det värsta eller?

Med mig är det helt okej. Väldigt trött efter att ha varit dundersjuk. Men det är iallafall sommar och ljust. Då blir allt lättare
    Fialisa: Jag kan också bidra till den där listan
    *vinkar till alla*
  • Irma

Längtar: Trist med mens när man bara vill vara gravid

MatsAtari: Låter jätteintressant med manlig faktor. Berätta gärna mer!
  • Irma

fru Fräken: Vad fint sagt. Nu fick du mig att le också

Längtar: Vad är Glandin?
    MatsAtari: Oki. du får gärna berätta om läkarna hittar något avvikande som dom tror skulle kunna påverka så att det blir ett MA. Hittar du någon forskning får du gärna länka till det!
    Fialisa: Grattis till tiden hos Anette Många har fått fin hjälp av henne! 
    Länken om scandlabb var bra! Har en kompis (som själv har köldkörtelproblem)
    som tjatar på mig att jag ska försöka få min läkare att ta dessa tester. Har normala värden i blodet, men eftersom min mamma har det är det kanske av intresse att gräva djupare. 
    Ego: Har äntligen varit och tränat lite försiktigt idag. första gången på över 3 veckor. så skönt
  • Irma
    Väntan: Du är jättevälkommen hit. men hur många MF/MA din man är upphovsman till får ni gärna ta privat.
    Längtan: Pms är inget roligt nä. Ren Löööv låter kul
    Ego: Känner mig arg idag. Så jävla arg Arg på allt. Ska gå och träna snart, kanske man blir av med lite!
    *vinkar till alla*
  • Irma

Franka: Jag har för mig att progesteron spär på symptomen. Men hur mkt minns jag inte tyvärr Håller tummarna tills på torsdag

• Irma
    Fialisa: Vad är läkarna rädda för? herregud! I värsta fall kan man väl begära ut sin journal själv?
    Bettan: Fy fan vilken läkare Var det en läkare på repro?
    Jag önska jag kunde skrika ut mina aggressioner i bilen. Dessvärre åker jag kollektivt. Blir lite konstigt då
  • Irma

Franka: Skönt att du är lugn

Fialisa: Om det var stress ENBART som var orsaken så hade ganska många fler IVFer misslyckats...
    Mojutten: Snacka om dålig kommunikation, haha! Tur att det gav dig lite fördel
    FruFräken: Grattis!
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14