• Irma

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Hjälper det om varenda en av oss klagar att tråden flyttats???

• Irma

man kan väl inte kalla oss medlemsgrupp! finns ju tyvärr nya tjejer som har anledning att söka sig hit *morrar*

• Irma

Hjördan & Bettan: *stor kram* 

Alla: jag önskar att jag kunde prata mer öppet med dom som jag känner förtroende för om missfallen. Helst skulle jag vilja kunna det med alla. Det skulle öka förståelsen och säkert kunskapen om missfall i förlängningen.
  • Irma

Icka: Vad läskigt :-O Håller dom stenkoll på dig och bebis nu då? Tänker på dig! Förstår att det är hur jobbigt som helst! *stor kram*

• Irma

Bettan: Läser tillbaka lite.. Har du fått ännu ett missfall?

• Irma

Bettan: Fy vad trist Det pekar mot immunologiska orsaker ännu mer eller (stod det inte något om det i beers bok)? 

Vet inte om det är någon tröst. Men sist jag träffade min läkare blev hon nyfiken på hur dom jobbar utomlands. Hon ville ha kontaktuppgifter till kliniker som jobbar med immunologiska "modeller". Ev. något slags sammarbete. Hon ville kolla detta med Dr.LM, dom träffas mkt. förhopnningarna är inte stora. hon ville först erbjuda mig dubbel dos fragmin nästa försök. antar att det är där diskussionen kommer sluta. men tänk OM det kunde leda till andra tankegångar om upprepade missfall här i sverige!
  • Irma

Bettan: Ja vad fan gör man

Ja, det är samma läkare som vi pratat om innan, DrMH. Hon lovade inget. Och det är ju sverige vi pratar om... Men hon verkade fatta mina tankegångar iallafall. varje försök "i blindo" kostar på psyket. Jag och sambon har iallafall bestämt att det inte blir fler försök förrän efter semestern (slutet augusti). Vi behöver andrum! OM allt detta skulle leda till något bra här i Sverige lovar jag att slåss för att fler ska få hjälp!
  • Irma

icka: Skönt att höra att sammandragningarna hållt sig borta! Vila mkt och låt mannen skämma bort dig nu

• Irma

Icka: Hur går det för dig? Hoppas det har varit lugnt Kram

Hur är det med alla? Tycker det är svårt att hitta våran tråd när den blivit flyttad och ingen skriver något
    Med mig är det okej. Har precis varit på ett skönt yogapass
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14