Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Jag tycker också det är jobbigt med gravidsnack ibland. Men jag vill inte att alla bara försvinner när dom är gravida! Svårt det här...
Jag tycker också det är jobbigt med gravidsnack ibland. Men jag vill inte att alla bara försvinner när dom är gravida! Svårt det här...
Bettan: Ja, balans på det hela låter sunt! Har inte riktigt kunnat sätta fingret på VAD jag skulle vilja höra/inte höra om graviditeter. men det du säger låter precis rätt för mig också!
Odd & Mojutten: Beklagar verkligen
Bettan: Låter riktigt jobbigt att kroppen inte vill sköta sig och låta dig ha paus ifred
Odd: hur mår du idag? Har det gått bra? *kram*
Vet ni vad tjejer? Jag blev uppringd och erbjuden ett kul jobb (inom min bransch). Var t.o.m där och pratade med dom. Dom ville anställa mig. Men jag kunde inte Orkar inte byta jobb mitt i allt detta. Hur kul är det att vara ny på jobbet och inte hänga med på afterwork och liknande för att man är gravid? Jag valde att inte byta nu, känns lugnare så inför hösten när vi ska försöka igen. Men blir så jäkla arg på hela denna karusellen Hur mkt det har förstört
mojutten: jo det är kul att bli erbjuden. men trivs väldigt bra där jag är nu också. Känns inte som om högre lön skulle vara värt det.
Bettan: Ja, vi lär väl inte bli mindre eftertraktade. Vi får ju aldrig några barn och jobbar jämt, vabbar aldrig osv
Bettan: Jajustdetja Min man skulle gärna vara hemmaman. Fast han är inte riktigt med på att hemmaman inte betyder långa sovmorgnar och tv-spel
mojutten: förstår att det är svårt att bara sluta tänka på det och låta bli att tänka på vad som händer i kroppen *stor kram*