Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Jag skulle ja ÄL den 14-15 någon gång men fick utslag på ÄL testet nu ikväll så vi mös på för fullt:)
    förstog att den skulle komma lite tidigare då jag började få världens flytningar igår.
    Nu hoppas jag att det tar sig på det här försöket då vi får främmande hela helgen...

Jag tittar upp mot himlen och ber mina små ängla själar att ge mig tur.
    Jag ber även minst en av själarna att bosätta sig i magen på mig och ge oss kärlek..
    Det är värt ett försök.

Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

det blir nog inget denna månad heller... lyckades bara mysa till det den dagen jag fick + på äl testet.. sen har vi haft besök hela helgen :(

• Längtan efter liten
    Irma skrev 2010-05-15 19:07:50 följande:
    Längtan: Hoppas det tar sig ändå! Hur har ni det tjejer? Här är det fortfarande sjukt Ont i halsen som bara den! Börjar bli less på att vara sjuk nu. Så trist att inte kunna träna och få lite endorfiner. Tur att man har en snäll man som går och köper halstabletter och sorbe till en!
    dock tror jag inte det :( men man får väl hålla tummarna..
    tråkigt  att du fortfarande är sjuk :( hoppas du snart blir bättre
  • Längtan efter liten
    icka76 skrev 2010-05-16 12:05:00 följande:
    MB: Vilka underbara nyheter. Grattis till lilltjejen Irma: Krya på dig vännen.Vinkar till er andra.
    hej vännen :)
  • Längtan efter liten

hej har inte skrivit på några dagar.... men ville bara hoppa in och säga hej.
    ska jobba heeeela helgen och vara helt ensam hela helgen då sambon ryckt ino ch dotter ska vara hos farfar eftersom jag jobbar.. kommer vara super tungt då jag hatar att vara ensam :(

• Längtan efter liten
    Franka skrev 2010-05-20 16:17:16 följande:
    Hej!Har inte skrivit här på länge, men nu är det dags igen, på ont och gott...  Plussade förra veckan (bra), och började då med trombyl och progesteron. Har småblött brunt idag. (dåligt)Tidigare gånger har jag inte besvärats av proggarna men nu irriterar de rumpan, har för mig att fler varit med om det, eller?
    använder man proggisar i rumpan? trodde det var vaginalt...

hoppas inte det bruna är illa utan bara ett brfustet kärl
  • Längtan efter liten
    Franka skrev 2010-05-20 19:03:04 följande:
    Man kan ta dem både vaginalt och i rumpan, har hört att vaginalt är bäst men jag tar i rumpan på fm på jobbet, annars åker den ut!
    okej, då förstår jag...
    men har du kollar upp det bruna?
    jag får i alla fall gratulera till graviditeten och håller tummarna för dig.
  • Längtan efter liten
    Irma skrev 2010-05-20 19:24:28 följande:
    ja, men ska träffa en vän i helgen så det kommer nog gå bra iaf. man är nog bara lite pjörrlig :) kommer nog ändå vara trött efter jobbet åp kvällarna...
  • Längtan efter liten
    Franka skrev 2010-05-20 21:35:28 följande:
    Har inte kollat upp det än. VUL om två veckor, men fortsätter det blöda försöker jag få ett tidigare.Tack! Man är rätt lutrad vid det här laget...
    blöder du nu eller är det fortfarande bruna flytningar? jobbigt att gå och vänta 2 veckor innan du får veta vad det är.
  • Längtan efter liten
    christine79 skrev 2010-05-23 19:22:26 följande:
    Hej!Jag hoppas på att få vara med i denna tråd..Mitt tredje missfall på 7 månader och jag är helt knäckt. Alla missfallen sker i 5 - 6 veckan, är så ledsen.kramar
    usch jag hoppades att du skulle få slippa att ens vara här inne...
    EN pos sak i eländet är ju att du har lätt att bli gravid.
    Då kanske det bara är en liten avikelse som du behöver hjälp med från gyn.
    jag tror det snart kommer lösa sig för er... stor kram
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14