Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Mrs Sara skrev 2010-04-21 17:22:14 följande:
    Längtan efter liten: Jag är gravid igen, är i vecka 14 nu, var på ett ul idag & allt ser bara bra ut
    åh vilken lycka du lever i :D riktigt avundsjuk måste jag säga :) men snart är det min tur också, det ska det bara vara :D
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    Liss skrev 2010-04-22 07:52:42 följande:
    Bettan: Surfade förbi den här tråden och råkade få syn på din fråga. Jo, jag tar pregnylsprutor en gång i veckan. 10 000 IE per vecka. Från plus till ca v. 14. Tror att jag har kikat in här förut någon gång och presenterat mig. Känner så väl igen mig i era historier. Har tre ma:n och en utredning bakom mig och är nu gravid för fjärde gången. Är i v. 13 och allt ser bra ut. Tror att det beror på kombinationen pregnyl och fragmin. Stor varm kram till er alla!
    låter toppen att få höra att det går efter många ma och mf... tack för din historia
  • Längtan efter liten
    Forumvärd skrev 2010-04-22 14:44:54 följande:
    Hejsan!Vi håller på att flytta trådar som ligger fel.I och med att er tråd är en medlemsgrupp så ska den också ligga här inne Anledningen till att medlemsgrupper inte ska ligga i den allmänna delen är att de genererar sådana enorma mängder svar. Vilket naturligtvis är toppen!Problemet blir att vanliga "frågetrådar" hamnar i skymundan och halkar långt ner i listan och får på så sätt inga svar.
    tack...
  • Längtan efter liten

ha ha jag tror jag missuppfattade redaktören :) jag som sa tack ;) haha

håller med er totalt, den här ska inte ligga här...

• Längtan efter liten

God morgon tjejer.
    Nu börjar min jobbhelg så idag jobbar jag ända fram till 21:00 och börjar 10:00
    Imorgon nästan likadant samt söndag. Så jag kanske inte är inne så mycket i helgen (vilket ska bli skönt) att få rensa skallen lite från fl träsket :) där jag så lätt fastnar.

Vad ska ni hitta på i helgen då? för jag antar att ni har turen att vara lediga ;)

• Längtan efter liten

här händer det en hel del..

Bettan: jag beklagar verkligen :(

Icka: se till att verkligen at det lugnt, helst ingenting...

• Längtan efter liten
    Irma skrev 2010-04-27 20:16:32 följande:
    Icka: Hur går det för dig? Hoppas det har varit lugnt Kram Hur är det med alla? Tycker det är svårt att hitta våran tråd när den blivit flyttad och ingen skriver något Med mig är det okej. Har precis varit på ett skönt yogapass
    har du inte tråden på favoriter?
  • Längtan efter liten
    BettanB skrev 2010-04-27 21:27:29 följande:
    mojutten: Brukar låta så ja. Inget fel, bara att försöka igen. irma: Jag tittar förbi som hastigast, men tycker fortfarande att det är jobbigt i och med att så många skriver så mycket om sina graviditeter. Pallar inte att läsa om foster som är si och så långa, sprattlar och sparkar, har söta små näsor etc etc etc... Blir bara så uppenbart vad man själv aldrig fått (kommer få?) vara med om. Härligt med yoga!!
    jag förstår hur du känner.. jag tycker också det är skit jobbigt...
  • Längtan efter liten

skickar en tanke till alla här inne.. imorgon väntar jag mens... usch på min födelsedag..

• Längtan efter liten
    Pinglan83 skrev 2010-04-29 13:27:30 följande:
    Hej på er,Har hållit mig borta då en del tycker att det är jobbigt med gravidsnack i tråden, men är nu tillbaka och platsar i tråden igen. För min del så är det inga problem med att gravida skriver i tråden...det ger för mig hopp. Men kanske skulle vara en idé att starta en ny tråd för dem som är gravida efter upprepade missfall. Jag känner iaf  att jag hade uppskattat att diskutera symptom och dyl med likar. Jag skulle gärna gå med i en sån tråd när/om vi blir gravida igen. Som sagt så fick jag mitt fjärde missfall bekräftat idag, MA, hade NUPP UL och skulle varit i 12+6 men pyret dog mest troligt dagen/dagarna efter senaste VUL i 10+5. Ska in och skrapas imorn och hoppas att allt vill hoppa igång så snart som möjligt. Kommer att "begära" sprutor nästa gång (vägrar ge mig). Kramar till alla er!
    usch jag beklagar verkligen ditt ma.... finns inga ord som kan trösta i en sån situation vet de vad som orsakeade denna gången?
    jag hoppas dus nart blir garvid igen och att det går bra för dig.
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14