Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Bubbibalubbi: I trådstarten finns en länk till behandlingslistan. Där kan du se vilka som lyckats med progesteron och eller andra preparat. Det är inte alla som är aktiva här.
Bubbibalubbi: I trådstarten finns en länk till behandlingslistan. Där kan du se vilka som lyckats med progesteron och eller andra preparat. Det är inte alla som är aktiva här.
En fråga till er som tagit Fragmin/innohep/lovenox sputor. Om man börjar få lite mkt blåmärken på magen och vill ta dom någon annanstans. Hur gör man då? Min läkare pratade om fläsket mer på sidan, baktill liksom. Någon som testat det? eller i låren?
nybliven fru: Grattis till plusset Jag tar fragmin, ASA och MumOmega. Min läkare har ordinerat fragminet och ASA, och vet om att jag tar MumOmega och hon har inget emot det.
Bettan: tack för tipset. ska testa lite längre ut! låter skönt att slippa fula märken...
grynet: tror jag skulle klara skinkorna. men av praktiska skäl får nog mannen ta det isåfall. han fick prova att ta lite längre bak på sidan häromkvällen. det var det värsta han gjort stackarn! men om man kan lite på sidorna mer och så så ska jag nog få till någon vecka så dom värsta områdena får vila. har fått just såna kulor inte bra.
vad är nära naveln? sist läkaren kollade på mina hemskeblämärken på sidorna tyckte hon jag skulle ta närmare naveln. där var liksom ledigt. en 3-4 cm radie liksom. kan man ta där? kan ju säga att magen töjts ut lite, fläsket har flyttat upp så på så sätt har jag fått mer space runt naveln
Grynet: Snygga bikinitrosor
Bettan: Ska akta mig för att ta för nära då! Erfarna syrror ska man lyssna på!
grisolle: Tack. Ja, det är första försöket med pred. Förhoppningsvis det som lyckas... hoppas hoppas... Även låg dos pred gör gott. Mina eksem jag brukar få på händerna vid graviditeter har hållt sig borta!
nybliven fru: jag hade rosa och bruna flytningar till och från v6-v11. Och nä, det är inte roligt Tror att så länge man inte störtblöder och eller har smärtor får man försöka övertala huvudet att vara lite lugn...
Å vad bra med alla sticktips Hittade ett jättefint ställe igår kväll som bara blev en liten prick
Vill önska alla ett Gott nytt år!
angående vitamintabletterna. Om det inte står att dom innehåller k-vitamin, gör dom det då? I MittValKvinna tabletterna finns väl ingen k-vitamin om det inte står på? eller?
Bettan: Vad bra. Man vill ju absolut inte ha sämre odds.
AHöst: Ännu mer spruttips! Tack Hur går det med din graviditet?
Spirit: Min läkare har inte bestämt sig än. Är i v:17 och tar fortfarande.