Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Hej tjejer!
helt slut idag Hoppas hoppas det är en graviditet som lurar. Att det inte är något höstmonster som hoppat på mig :-O
*vinkar till allla*
Hej tjejer!
helt slut idag Hoppas hoppas det är en graviditet som lurar. Att det inte är något höstmonster som hoppat på mig :-O
*vinkar till allla*
Vilja våga kunna: Grattis till plusset!
Buster: Grattis till fint VUL
Bettan: Har du medicinerat med mer än 75 mg ASA /dag?
Kom å tänka på att vi väl hade tjejer i tråden som tog högre dos ASA, på ordination från Lucinkliniken.
oj vi skrev samtidigt nästan. oki. tänkte om du körde högre dos hela tiden
Icka: Grattis till A! (tror jag har missat det) När kom hon? Gick allt bra?
Icka: Klart man inte har tid att hänga här när man har en underbar liten dotter Vi försöker bli gravida. Tar trombyl, fragmin och prednisolon denna gången.
Vilja våga kunna: Nej, fasen också
Mula: Dags å knipa en tumme för dig snart då!
Grisolle: Vad skönt att det händer något! Barnmorskorna på repro är faktiskt bra. Alltid lika trevliga och mjuka fast man ringer och telefonterroriserar dom.
Icka: Prednisolon är nytt för denna gången. Tack för tummhållning, känns som man behöver alla tummar i världen!
Mula: Spännande!
Sitter på balkongen och surfar. Känns nästan lite som sommar Bortsett dom gula, röda och oranga löven då...
*vinkar till alla*
sushikatten: Spännande med ÄP! Forstår att du är nervös. Vet inte hur trombyl och innohep påvekar ingreppet? Är man rädd för blödningar?
Hej tjejer!
vet ni, jag är gravid igen
Sushikatten: Hur gick det med ÄP?
Mula: Hur går det?