30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Jossan, Jag är inte säker, men har för mig att 120 är undre gräns för kvinnor. Skönt att börja få planera för bebisens ankomst
Jossan, Jag är inte säker, men har för mig att 120 är undre gräns för kvinnor. Skönt att börja få planera för bebisens ankomst
Vi5, Klokt sagt! Jag känner som du att jag vill fokusera på det som är bra, men ibland har det hänt saker som är för sorgliga eller för jobbiga för att man ska klara det. Jag minns med fasa det där skitåret 2009 när det gick åt skogen på alla fronter. Då var det svårt att fokusera på det som var bra. Nästan allt sket sig under ett och samma år och jag hittade inget som var bra. Nu är det annorlunda och jag kan fokusera på det som är bra.
Uppidetblå, Är så ledsen att eran bebis är så sjuk Många varma kramar till er!
Mosing, Jag undrar också Det är så sorgligt alltihopa
Uppi, Jag har också tänkt på er jättemycket idag. Skickar en massa kramar.
Kate, Jag tycker det är lite dubbla känslor att vara gravid. Den här gången hann jag bara två veckor, men jösses vad trött jag var och jag kräktes upp frukosten varje morgon. Nu känner jag att jag orkar jobba i samma takt som jag brukar. Självklart vill jag vara gravid igen, men det är ändå ingen dans på rosor precis.
Är det någon som vet hur lång tid det tar för slemhinnan att tjocka till sig? Gym tyckte att vi kunde hoppa över försöken en månad. Slemhinnan var bara 3 mm, men om den är för tunn fäster väl ändå inte embryot, eller? Inte för att vi har så bråttom, men ägglossning är en lusthöjare för oss och vi har ingen lust att skydda oss om lusten faller på. Den enda anledningen jag kan köpa är förhöjd missfallsrisk pga av att vi kör för tidigt. Min filosofi är nog att kroppen blir gravid om kroppen är redo, men läkaren verkade ha en annan åsikt. Vad hyror ni?
I fall ni undrar så har jag inte druckit för mycket vin Däremot har nog surfplattan det... Gym=gyn, hyror=tror.
Resande, Du bekräftar min teori.
Resande, jobbigt med förlossning och jobbigt med magen. Vilken vecka är du i nu?