Inlägg från: Snowgirl |Visa alla inlägg
  • Snowgirl

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Gabi, Skönt att du vet att det finns mer blod som behöver komma ut, men det är ju jobbigt ändå. Kram!

• Snowgirl

Hemulen, Ja det är ju alltid lättare att säga till sin egen mamma. Jag är glad att jag inte har min mamma som svärmor Skönt att ni är hemma och att allt är bra

Zenobia, Vad otäkt med feberkramper. Bra att det går åt rätt håll nu i alla fall.

Pysslig,

Vi4, Det är lite blandat det där med illamåendet. Jag mår bra av illamåendet för då är allt ok ,inbillar jag mig i alla fall, men det får ju inte bli för mycket.

• Snowgirl

Jossan, Kom att tänka på att du sa att jag var en av de första du mindes i de här trådarna. Det var på den tiden jag var här så mycket att sambon kallade mig för trådmamma

• Snowgirl

Förresten har jag testat upp en del av testerna, men nu får jag sluta för strecket kan liksom inte bli starkare längre. Hittills verkar det gå som det ska

• Snowgirl

Firren, Nä ränderna går aldrig ur Den här gången har jag faktiskt inte exakt koll på när ägglossningen var, men uppenbarligen i närheten av sex Jag brukar ha järnkoll och känna igen sekret samt ägglossningssmärtor, men den här gången hittade jag inget att ta på, men jag sökte som vanligt.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8