30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Är barnen vakna? Håller med om fyrverkerier. Nu är det ganska lugnt här uppe vid Valborg, men vid nyår hade vi en fyrverkeripjäs på balkongen. Suck!
Är barnen vakna? Håller med om fyrverkerier. Nu är det ganska lugnt här uppe vid Valborg, men vid nyår hade vi en fyrverkeripjäs på balkongen. Suck!
Kaz, Jag hade också dåligt med mjölk i kombination med en tokhungrig bebis. jag gjorde som gladhanna, ammade först och gav ersättning efteråt tills hon blev nöjd. Nu hade jag tur och hon tog både bröst och flaska så jag kunde delamma i fyra månader. Dock så är det känsligt med delamning känner jag. W fick magsjuka där vid fyra månader och då sinade min mjölk helt.
Jossan, Vad bra att du har fått kontakt med en vettig läkare och vad skönt att inte huvudmåttet minskar mer. Hoppas du får ordning på järnvärdet också. Jag rekommenderar inte niferex om du redan har problem med avföringen. Jag hade inga problem, men fick när jag började äta niferex.
Stort grattis till lyckade ultraljud Vi4 och Stramalj!
Älgen, jag kan hå fel, men är det inte härdat glas i nappflaskor så att de inte går sönder så lätt?
Gabi, Stort grattis!
Jossan, Fy vilka berg- och dalbanesvängningar för er. Stor kram!
Grattis Rödhaken!
Jag kanske också får ansluta mig till de gravida Efter förra månadens slöseri på dyra tester köpte jag 10 st från testlagret. Om de stämmer behövde jag bara använda ett Det är lite blandade känslor. Dels för krånglet med kromosomerna och dels för att jag känner att de är andra som har kämpat så länge. Ja,ja inget är säkert än, men går det åt skogen är det hoppfullt att det gick så snabbt. Om vi inte är grundlurade av billiga tester förståss, men det var lite för tydligt tycker jag. Om det är falskt positivt visar de rejält fel.
Tack alla fina Jag har inte passerat BIM än så det är väldigt tidigt. Behövde bara få ur mig det någonstans och det här är bästa stället. Fikat på jobbet känns inte som ett alternativ
Firren, Ha,ha! Jag fick lite ångest när W lekte med telefonen och jag hade tagit en bild på testet, men det gick bra. Hon har varit nära att dela allt möjligt på facebook.
Stramalj, Det kommer inte att hända. Råd av den typen får mig att så jag slipper spöstraffet Planen är att kontakta MVC så småningom för att få remiss till specmödravården för att fastställa graviditetslängden och efter det får jag en tid för fostervattensprov, men först ska jag dubbelkolla med ett annat test. Jag tror fortfarande att jag har köpt skittester
Firren, Jag hade förmodligen erkänt utan att passera gå