Pysslig: Vad duktig du är med fotoböcker! Vi har inte framkallat ett enda foto sedan Idas 6 månaders dag! Känner mig som en dålig mamma! Förstår bara inte hur man ska få tid över?! Men snart så!!
chiqita: Visst drömmer man konstiga drömmar som gravid!!??
Jag hade också bestämt mig för att inte se moderkakan när Ida skulle födas. Men sen kändes det ändå helt naturligt på något sätt och jag brydde mig faktiskt inte så mycket alls. Men man ska ju göra som man själv vill!
Där ser man, hyresgästen kommer tillbaka!
Ja, ni gott folk... Det här med förhållanden är inte det lättaste. Man önskar ju att det fanns en instruktionsbok. Och som Älgen säger, inte konstigt att skilsmässor inträffar under småbarnsåren... Det ÄR inte lätt att både vårda sitt förhållande och att ta hand om sina barn och sig själv.
Ego: Mamma är kvar på sjukhuset. De får inte ordning på hennes infektion. Febern går upp och ner och lunginflammationen vill inte ge med sig. Hon har väldigt ont och mår illa. Får morfin och mår illa... Blir kvar på sjukhuset några dagar till.
Känns inte kul alls när man tänker på att Ida ska opereras snart... men det är ju iofs en helt annan operation, men ändå!
Skönt med fredag iaf och helvetesveckan är nästan över. Ska bara få iväg inlämningsuppgiften till universitetet...
Ha det bra allihopa! Kram på er!