Assar: Vad härligt med ett lyckat dop och en glad tjej!
juni: Ville skulle nog ha vägt lite mer om han inte varit sjuk. Men han kommer nog bli ganska lång och smal, iaf om han kommer brås på oss
cissi: Hahaha! Har också en ingenjör här hemma, men jag är ganska säker på att han skulle dra en lång harrang om hur det funkar. Men jag är ganska säker på att han kommer bolla över frågorna om hur barn blir till osv till mig!
Anna: Då tycker jag du ska undvika sushi. Det gör jag ändå, iaf så länge den inte är vegetarisk! Hoppas du mår bättre snart!
Zenobia: Låter onekligen som ni har haft det väldigt rörigt ett tag. Hoppas det blir bättre snart!
Boken heter "Guernseys litteratur- och potatisskalspajssällskap" och består bara av en massa brevväxlingar mellan olika människor. Jag hänger aldrig med på vem som skriver till vem och tycker den är lite töntig på något sätt. Trodde den skulle vara lite mer som "Stekta gröna tomater". Eller att den skulle vara lite mer "djup" iom att den handlar om hur folk upplevde ransoneringar, ockupation osv under andra världskriget. Men de andra säger att de tycker den är bra så det kanske bara är så att den inte "passar" mig