30+ som väntar/har fått syskon, del 8
juni - Hoppas att sammandragningarna ger sig. Förstår verkligen att du vill hinna klart kursen men du får försöka lyssna på kroppen också. Svårt - jag vet!
Lena - Hurra för bra natt och garagetak. Mindre kul med ryggont men fint ändå att ni kom iväg till er pappas grav på födelsedagen.
Milla - Härligt med god mat väntandes.
aigee - Puh, vad jobbigt att storhandla. Här fick vi x antal kassar hemkörda i fredags så det slipper vi tänka på i alla fall.
Ikväll fick jag lite skrämselskott. Under och efter middagen fick jag helt plötsligt en massa sammandragningar och "mensvärk" i ryggslutet. Jag la mig och vilade på sängen och kände mig lite yr och illamående. Efter ett tag ställde jag mig i duschen och då fick jag en mycket välbekant pirrande känsla i brösten - precis som när mjölken rinner till. Inget läckage eller så men jag tycker att brösten helt plötsligt blev större och tyngre (maken håller med ). Nog för att jag känner mig trött på att vara gravid men jag är INTE sugen på att föda barn i vecka 29. Hoppas verkligen inte att det är några tecken på det (jag har inte - märkbart - fått mjölk förrän efter förlossningen med de andra två).