juni - Kram!
Instämmer med de andra: du är ju helt fantastisk med hus och hem, barn och hästar, plugg och pendling!! Och gravid. Jag läste programmering när jag var gravid med Gustav, och det var ju jättejobbigt bara att sitta framför datorn med stormagen. Och det var bara 7.5 poäng, jag vill inte ens tänka på att jag skulle ha gjort civingutbildningen som gravid med ett barn redan. Hoppas tentan går bra och sedan blir det ju ett otroligt välförtjänt sommarlov för dig!
aigee - Grattis till lilla långbeningen!
Mandra - Min systerson är också åksjuk, men som Sara sade så blev det bättre när de vände honom framåt. Annars är det bra att tänka på att inte dricka mjölk innan man ska ut och åka. Jag vet inte varför, men jag minns att jag som också var jätteåksjuk som liten, alltid kräktes om jag druckit typ mjölk eller o'boy eller något.
Jag blir fortfarande åksjuk ibland, och sjösjuk om det gungar när vi åker till Åland, och det blir alltid värre om jag har ätit dåligt innan. Så om jag vet att det blåser och kommer att gunga på sjön, så börjar jag med att äta direkt innan det drar igång.