• asap

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Chiqita - Då förstår jag.

Alla barn kvar i magarna i dag också?

• asap

Billabong - Det stämmer bra, fast Liv är längre och smalare än vad E var. Hon var 54 lång och vägde 4,9. Och nu är jag ännu mer impad över Mosings sköna inställning på övertid, jag tyckte det var så tungt att jag höll på att storkna på slutet.

Pysslig - Skönt att det löst sig med maten för E nu! Känner igen det där med tidiga morgnar och en liten som söker sällskap.

Barba - Aj!

• asap

Resande - Kram! Det är jättejobbigt med sådan morgnar, och jag önskar jag hade några bra knep för att lösa det hela, men tyvärr. Här slutar det också ofta med att jag blir skitirriterad till slut och inte låter så vänlig när jag pratar med dem. Skäms Känner också igen det där med att de inte kan förklara hur det ska vara istället utan bara gapar över att det är FEEEEL!

• asap

Drygt med sjukor, det känns som många som haft halsfluss den här säsongen!?

Jag har fått en liten hundvalp. Typ. Elsas favvoplats är under köksbordet, där hon sitter och äter alla små bröd-, ost- och matsmulor hon kan hitta. Stackarn, får hon inte tillräckligt med mat tro?

• asap

Mosing - Jag skumläste och fattade att Liv redan kunde sitta och gå!
    Visst är det skillnad andra (eller tredje ) gången! Skönt att allt går bra!

• asap

Chiqita - Vilken lurig rackarunge ni har som håller på och bråkar så länge innan han kommer ut! Hoppas det är på G nu, på riktigt. Håll oss uppdaterade...

Pysslig - Elsa hade kanske lite feber, men framförallt snorig som bara den, när hon fick de två tänder hon har nu. Det var också jättetydligt att hon inte ville äta som vanligt, gnällgrät mellan tuggorna och åt mycket mindre än vanligt (hon äter ju som en häst vanligtvis). Återstår att se om det fortsätter så med resten av tänderna eller om det bara var tillfälligheter.

• asap

Det är väl för att man har extra mkt blod som man skulle vara varmare än vanligt? Jag har varit varm mot slutet som gravid, men det kan ha att göra med att det varit värmebölja varje gång.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8