Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

Grattis Uppi! Tror också att illamåendet påverkas av att du har mkt omkring dig.
    Tror att du har en bra strategi kring sorgen. Stor kram!!!

• Gladhannapanna

Vi4: bra att mamma kommer och iaf ägnat sig åt e! Kan du inte köpa några färdigrätter, typ Finduslådor som ni kan värma åt er? Här hemma brukar pytt i panna (Felix krögarpytt) funka bra när det är stressigt, det kanske mamma kan steka? Vi köper även ärtsoppa på burk eller plastkorv ibland... Din fina vän kanske kan handla åt dig, eller så beställer du hem mat som någon annan beskrev!

• Gladhannapanna
    Snowgirl skrev 2013-04-29 13:38:33 följande:
    Jag undrar också hur det går för Jossan

Jag känner mig lite trådlös i det här ärendet så jag testar här. Mensen är sen och det känns inte som att den är på väg. Vi hade sex på dag 20. Har inte haft så sen ägglossning sen vi gjorde IVF. Det är nu 15 dagar sedan. Jag köpte ett test och det blev ett halvt plus. Förbannade CB-test Fråga mig inte varför jag köpte just ett sånt Jag har varit med om liknande förut. Linjen ovanför det vertikala strecket var ganska tunn och det brukar tyda på spökplus enligt min erfarenhet. Den stora frågan är dock. Var är mensen? Jag tänkte att jag skulle få svar idag, men ett fucking halvt plus . Det borde i och för sig ha visat mycket tydligare om jag varit gravid. Det är ändå 15 dagar sedfan och det har blivit tydliga plus tidigare än så vid de tidigare graviditeterna. Ja,ja tids nog lär jag väl få veta, men det stör mig att jag inte har koll på vad som händer. För övrigt är ett barn till välkommet, men jag kommer inte att bli besviken om det inte är något där. Det är väl det jag tror mest på. Behövde bara skriva av mig lite.
    Ovissheten är det värsta tycker jag! TEsta igen imorgon om det inte kommit någon mens innan dess är mitt tips...
  • Gladhannapanna

Grattis till fantastiska siffror Uppi!

Vi4: Bra jobbat med halv och helfabrikat och så skönt att mormor fixat mat mm till E!
    Och duktigt att få gjort såpass mycket som du fått under dina nuvarande förutsättningar!

• Gladhannapanna

Kaz: jag kunde inte helans något av mina barn. Agnes fick ersättning vid varje mål medan Julia bara fick en slurk ersättning på eftermiddagen. Agnes valde att sluta amma vid fem månaders ålder medan Julia ammade tills hon var tio månader... Det jag vill förmedla är att det ena inte behöver utesluta det andra. Jag har dock gjort tvärtom mot Ela och ammat först och givit ersättning efteråt. Men julia fick en portion ersättning på eftermiddagen mellan två ammningar.

• Gladhannapanna

Kaz: jobbigt med stress över viktuppgång! Jag har haft lika med båda tjejerna och har varit ledsen och känt mig otillräcklig som inte haft tillräckligt med mjölk. Nu, några år senare känns det inte alls lika viktigt... Hoppas att ni hittar en nivå som både du och Philip trivs med!

• Gladhannapanna

Vi4: jag hänger i en tråd om framfall och där är vi ju många med liknande erfarenheter. Ett tips som kommit fram är att ha gördeltrosor för att hjälpa till med hållningen och att det gör skillnad. Dock är jag tveksam till att det är så bekvämt när man är gravid... Ett bäckenbälte borde kunna hjälpa både mot fogar och bäckenbotten. Jag fick ett superbra under min andra graviditet. Mjuka kanter och stadigt, men med extra justering som man kunde släppa på när man sitter. Ska kolla vad det heter så kan du googla mer info.( du är ju supergooglaren)

Så duktig du varit som fått iväg ansökan!!!!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8