Inlägg från: cilla67 |Visa alla inlägg
  • cilla67

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Bra där, Lena! Vi bestämmer det, bara! Tre dagar till BF, hur känns det?

• cilla67

Lena, jag mår bara bra, bortsett från en förkylning from hell som aldrig vill ta slut.
    Det lät om en jobbig hämtning, hoppas att I är go som gull resten av dagen! 

Pytis, oj, 20 kilo?! Imponerande! Då förstår jag verkligen att kläder har varit lite av ett problem. Svårt att hitta saker man kan ha när man är på väg upp eller ner och inte vet vart det hamnar/försvinner! 

• cilla67

Grattis Aigee, underbart! Skönt att väntan är över och lillan är här!

Som sagt, Lena, nu är det din tur! 

• cilla67

Wow! Spännande Lena, håller med om att jag hoppas tumhållningen är överflödig vid det här laget!

• cilla67

Pysslig, stackare! Hoppas det går över snart, man orkar ju inte vara i det skicket så länge utan att det tar ut sin rätt på fler håll. Hoppas också att inskrivningen gick bra och att du fick en bra bm!

Vem är Lenas sms-kompis? 

• cilla67

Lycka till, Juni. Vi var samma ärende i måndags. Gråt och tandagnisslan var väl bara riktnumret! Pizza efteråt gjorde dock det hela lite mer ok!

• cilla67

Juni, vännen! Stackare! Hur var det, är din man bortrest? När kommer han hem i så fall? Kan dina föräldrar eller svärföräldrar avlasta? Du måste vila så mini inte kommer allt för tidigt! Ta hand om dig! Kram!

• cilla67

Juni, på neonatalen där vi var med A hade de fler olika elektriska pumpar. Jag gillade en som jag tror hette Medela Swing. Det var aldrig aktuellt med pump hemma sedan, så jag har inte bättre koll än så.  Tror inte det spelar så stor roll hur stora bröst man har, men jag tror att det fanns olika "tutar" att ha på...

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8