30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Det skulle vara skitcoolt att vara med om en förlossning vid sidan!!!
Det skulle vara skitcoolt att vara med om en förlossning vid sidan!!!
Esack: oj!!!! Blir trött bara av att läsa om din dag!!!
Barba: så skitjobbigt ni har det!!!! Hoppas att ni hittar en lösning som funkar för er alla fyra!!!
Grattis glassen!!!!
Barnba: vet inte vad jag ska skriva om er situation, blir bara ledsen!
Kom bara på en sak, har du provat att skriva till honom. Ett brev antingen i pappersform eller mail, där du försöker beskriva i "jag" form vad du behöver och vad du saknar av det ni hade.
Barba_ S¨å tråkigt att läsa om hur ni har det!
Jag harfull förståelse för att du är ledsen, besviken, arg osv!!!! Dock tycker jag att Galia har en poäng, kanske du kan läsa alla dina egna inlägg här och fundera lite över hur du verkligen vill ha det!
Ibland kan man tänka klarare om man ser vad som hänt över tid, jag har ingen aning om vad som är rätt för dig, honom, er men en sak är jagsäker på och det är att ni inte kan fortsätta ha det som ni har det!!!! *kram*
Barba: För min del får du spamma hur mkt du vill, och jag hoppas att det hjälper dig att ventilera!!!! *kram*
Härlig läsning Glassgrisen!
Barba: jag hade en gräslig upplevelse första förlossningen, sprack massor, blödde massor och ont länge efteråt. Fick komma på Aurorasamtal innan jag ens vågade bli gravid igen. Fick skriftligt snittlöfte!
Gick i samtal under grav, det var en underbar bm och förlossningsläkare. De skrev en förlossningsplan som följdes till punkt och pricka när Julia föddes, vaginalt. Det var en helt annan upplevelse och jag mådde enormt mkt bättre efteråt!
Min man fattade först under andra graviditeten hur jobbigt jag hade det första gången....
Barba: jobbigt! Min moster hade uc och min ena kusin. Utan att ha diskuterat det ingående har jag förstått att det är en riktigt besvärlig sjukdom!
Barba: stackars dig!!!