30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Barba: Joel gillar jag men inte Joelle, men det handlar mest om att jag inte gillar internationella namn.
Barba: Joel gillar jag men inte Joelle, men det handlar mest om att jag inte gillar internationella namn.
Man blir inte alls avis på badet!!!
Vi har besök av NTF på jobbet regelbundet, han hävdar att en krockkudde avstängd med nyckel är minst lika säker som en avstängd på verkstaden. Enligt honom har inte en enda löst ut som varit avstängd med nyckel medan det hänt några gånger när verkstad varit inkopplad...
M73:jag fattar grejen!!!! Vi har båda barnen bak och har alltid haft dem så. Funkar bra för oss iaf!
Bahamaz: du har redan fått flera bra svar! Jag instämmer med dem, vi har sällan sex trots att vår yngsta snart fyller tre, sju veckor efter förlossningen fanns inte på kartan hos oss!!!
Om han är sexuellt frustrerad får han väl " ta saken i egna händer" sas!
Grattis till ettåringen!
Firren: Jag har fått akupunktur mot fogarna och det är det som funkat bäst för mig! Tror att det tog några gånger innan det hade effekt.
Vi har Miniderm på recept från BVC till Julia som är en torris, hon hade torra fläckar innan vi uteslöt ägg, men den stora reaktionen bestod av kräkning och nässelutslag.
Vissa allergiska barn reagerar på luftburet, de behöver inte ha ätit med andra ord!
Vattnet gick när vi lade oss på kvällen, så mormor kom och sov hos oss. À blev jätteledsen när hon vaknade. Vi pratade i telefon på morgonen innan hon gick till förskolan.
Oj, mitt inlägg blev lite knasigt!
Hur som helst så funkade det rätt bra med mormor, à visste att vi var på sjukhuset och väntade på bebisen. J föddes halv sex på kvällen och maken åkte hem och nattade a, sedan kom han tillbaka till sjukhuset och sov med mig och bebisen.