Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Hormonis: jag fick akupunktur och hemlån av tens, funkade bra! Man kan köpa tens på teknikmagasinet för en överkomlig peng.

• Gladhannapanna

Barba: för oss blev profylaxen det som gjorde oss till ett team! Maken upplevde att han fick verktyg att använda för att stötta mig.

• Gladhannapanna

Hormon: vad bra att du åkte in!!!! Hoppas att liten stannar ett tag till och växer till sig!!!

I helgen rensade jag också bland det urväxta i lådorna, nu har Julia 98-104 och Agnes 110-116!!! Dvs i fortsättningen landar Agnes kläder direkt i Julias lådor!

• Gladhannapanna

Assar: jag har också gjort en låda var till barnen med några av de minsta kläderna mm. De lite större storlekarna har jag inte sparat om det inte varit ngt väldigt speciellt.

När jag var gravid med Agnes fick vi titta bland det som svärmor sparat och med handen på hjärtat var det inte ett enda plagg vi ville ha, däremot de fina lakanen till spjälsäng och vagn.

• Gladhannapanna

Hormon: hoppas att det lugnar sig nu så att du får komma hem!

Knase: så jobbigt när det inte blir som man har tänkt sig! Om sonen behöver punktmarkeras kanske han kan få lite andra tider än syrran. Att vara ensam med dig och bebisen utan À att bråka med alternativt att À kan vara hemma utan brorsan. Ibland kan man ju få dispens.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8