Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

chiqita skrev 2011-10-04 13:57:12 följande:
    Fiji: Åh vilket fint meddelande... Blir ju riktigt rörd Kyss Alltså när jag är mitt uppi det värsta måendet och när jag inte får i mig någon näring eller speciellt mycket sömn tror jag att i a fall min man uppfattar mig som ett litet pessimistmonster.. Men så snart jag fått i mig i a fall lite energi och sömn så märker jag en enorm skillnad på mig själv. Så, jo då, jag försöker se de ljusa sidorna av tillvaron när jag orkar, men jag skulle nog behöva ta en lååååång funderare innan jag ev gick igenom en grav igen. Går det inte vägen den här gången så kanske kanske jag kan tänka i de banorna igen, men helst inte, i a fall inte som jag känner nu.
    Hoppas också på positiva besked, går nog inte många minuter utan att det flyger förbi mina tankar.. Att få höra hjärtat slå idag hjälper mig dock att både vara och tänka positivt.

Lena: Oj har missat varför man inte ska äta scampi.. fast det kanske är lika bra eftersom jag hellre får i mig scampi än vanliga räkor, men jodå, räkor går också helt fint att lägga i grytan

Scampi, tigerräkor, jätteräkorodlingarna konsumerar massa jordbruksmark som blir oanvändbar efteråt och de flyttar runt odlingsdammarna för att de ska funka. Därför är det tveksamt ur miljösynpunkt. Själv tycker jag inte om räkor så för mig är det inget problem att avstå.
  • Gladhannapanna

Lena och Barba: en kompis till oss hävdade just att sådana projekt är gemensamma när man har barn för annars går de ju inte att genomföra!

• Gladhannapanna

Min man heter Stefan och är jättebra! När han var fl skötte han det mesta, han är dessutom väldigt bra på att uppvakta mig! Men visst finns det saker jag stör mig på!

• Gladhannapanna

Oyra: jag fattar inte att du tog ut din själv! Jag är tydligen inte i klimakteriet så jag ska också ta ut min, funderar på p-ring. Annars blir det kondom. Avbrutet känns för osäkert!

• Gladhannapanna

Jag köpte en mätsticka till skorna i skoaffären, superbra!!! Tycker att det är svårt att mäta barnens fötter, men vet inte om man kan köpa en sådan där trägrej att mäta dem med.

• Gladhannapanna
    Piggley Wink skrev 2011-10-11 22:11:00 följande:
    Jag har också skosticka från smartasaker. Däremot tar jag med H till någon skoaffär typ varannan månad när vi åndå går förbi och mäter fötterna, jag har en lista på alla hennes skor i telefonen, och hur långa de är.Där skriver jag också upp hur långa fötterna varit varje mätning för att kunna gissa mig till framtiden Jag har även en lista på de närmaste 5-10 paren ärvda skor så att jag vet vad vi har hemma

OJ vad ambitiöst!!!
  • Gladhannapanna

Just nu leker A med knattematte! Anna: Vad är GUI?

Hoppas att ni alla har lite lagom mycket symptom så att ni känner er gravida men inte blir handikappade!!!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8