• Jemema

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Pixerpie, L är 4.

Snowgirl, har du plussat? Grattis!! Håller tummarna!!

• Jemema

Pixerpie, inget på g än .

Snowgirl, jag mår bra! Varmt nu, men det är svalt på nätterna iaf. Det är rätt gott att vara hemma, läsa bok, ta det lugnt. Njuter av tiden, snart är lugnet slut
    Lita på cb, helt klart! Är det på riktigt så kommer alla tester att visa mer om en vecka. Jag förstår så väl vad du menar med att leva som gravid om det inte blir nåt hoppas verkligen att du får fortsätta äta gravidkost! Kram!

• Jemema

Grattis Resande!! Ja visst är det konstigt, du verkar ju ha blivit superfertil

Snowgirl, tur att det inte den mentala inställningen spelar någon roll för resultatet i de här sammanhangen Jag förstår verkligen att ni inte vågar hoppas. Men ni har ju ett underbart barn, så det är ju ingen omöjlighet! Jag fortsätter hålla tummarna!

Ingen bebis här än. Vattnet gick igår! Vi var vid havet, jag satt och hade ätit lunch när det plötsligt blev alldeles blött! Först undrade jag vad jag hade spillt, men det kom från ingenstans. Vi var inne på kontroll idag. Men de kunde inte konstatera att vattnet gått och då gör man ingenting. Så det är bara att fortsätta vänta... Huvudet har gått från rörligt till ruckbart åtminstone.

• Jemema

Snow, visar skylten för bebis
    Vid mina tidiga mf har testerna visat svagare i samband med att "känslan" försvunnit. Jag har många billiga tester, vill du att jag skickar några?

Chiqita, att pumpa efter amning brukar inte gå. Pump kan aldrig fungera lika bra som bebisens naturliga sugförmåga. Men ersättning är ju bra också, så känner du dig frustrerad ska du inte ha dåligt samvete!

• Jemema

Resande, jag ska till BM imorgon. Tror att det blir igångsättning på måndag om inget händer innan.

Chiqita, längre promenad funkar inte, måste ha nära till toan Igår blev det språngmarsch hem från förskolan eftersom det började åska. Vi har rätt brant uppför, trodde nåt skulle hända men icke. Jag tränar mycket på gym. Verkar inte sätta igång nånting dock.

• Jemema

Elsis, det är hon! Men jag tror hon börjar tröttna på att vänta Hon är hemskt mammig, helt naturligt gissar jag.

• Jemema

Ingen bebis än... Men idag tycker jag att sammandragningarna kompletterats med molande värk i nedre delen av magen och ryggslutet. Inte så att det gör särskilt ont, som mensvärk typ. Nu har jag också fått en brun flytning, det är väl inte så bra??

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8