Precis, Juni, när man ser ut som vanligt...
Kommer det alls att inträffa?! Jag är skeptisk för egen del, jag har ingen aning om storlekar längre, jag måste alltid prova igenom hela skalan för att hitta rätt. Jag köpte nyligen en tunika i small, men måste ha large i andra plagg, medium i andra.
Nu kan man inte köpa vinterjacka, för man har mage. Sedan kommer bebis och då får man väl jättetuttar istället. Som försvinner, flyttar sig, eller? Därpå följer starke-Arvid-perioden. Bära barn blir man bred av! I alla fall jag som alltid haft väldigt smalt över axlarna, har nu med den dagliga workout-metoden "mamma bäja" fått mycket kraftigare axel-rygg. Himla synd, för jag hittade en SÅ fin kappa nyligen, som magen får plats i men jag törs inte chansa på att framtida bröst gör det!
Var hos bm igår, hon nämnde aldrig glukosbelastningen, så jag hoppades att hon hade glömt den. I morse ringde hon och ursäktade sig att hon hade glömt detta och ville boka om nästa tid, så det blev en morgontid.
Jag frågade om citron, eftersom flera här nämnt det. De hade tydligen tipsat om det själva på mottagningen förut, men fått bassning av labbet. Tydligen kan det rubba värdena, så de inte är helt ackurata om man tillsätter smakämnen.
I övrigt var allt normalt, SF-mått prick på mittlinjen, hjärtljuden något lägre än A hade i magen. Det ÄR ganska mysigt att få höra liten, även om den här parveln är så livlig att man ändå har god kontakt, så att säga!
Ursäkta egodravlet, det finns ju andra här som har MYCKET mer att klaga på!
Hoppas Lena kan ta det lugnt och vila, liksom Juni, vars tvätt jag tänker på och hoppas att den ska lukta fräscht och fint snart!
Aigee hoppas jag ska få åka in på riktigt snart, det där verkar synnerligen trist!