30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Men hallå Lena RING!!!!
Men hallå Lena RING!!!!
Juni, jag har GBS, men jag kan inte minnas att någon sagt något om bad. Däremot är det ju detta med att man ska in bums som vattnet går, det är nog det närmaste bad jag kan komma! Men ring och fråga hos mvc, de vet ju!
Ela, påmind om ämnet av Milla här, kan jag bara säga att jag fyller 43 om ett par veckor. Även om jag har varit lite orolig, så tror jag att jag hade varit lika orolig om jag varit 35. Min mamma var 47 när jag föddes, och det gick ju också bra! Kanske inget att rekommendera som förstahandsval, men har man inte träffat rätt förrän "sent" i livet, så har man inte!
Lena, skönt att det gick över - men lova att du ringer genast om det dyker upp nåt nytt! Man FÅR ringa till förlossningen och fråga saker, du betalar faktiskt skatt för att ha den möjligheten!
Vi har ju också en himla tur med vinterbebisar båda två, så jag tippar att kläderna kommer funka i alla fall till efter sommaren. A växer ju så klent och har gjort hel tiden, så förhoppningsvis kommer syskonet växa bättre och därmed växa urkläderna snabbare än A, som fortfarande nöter på 74 huvudsakligen.
Juni, ring bm och be att få lämna en ny odling - det kan vara GBS som spökar!
Vad spännande att det närmar sig, Juni och Lena!
Handla hem grejer, ja, det känns avlägset här! Förra gången anmälde jag mig på Pampers och Libero och vad det nu var och fick en massa gratisgrejer och prover, nu har jag inte gjort det alls. Undrar om det är för att man inte är så exalterad som förra gången över alla nya, främmande saker, eller för att man tycker att man har det mesta redan? Gratis blöjhink, bah! Liksom!?
Lena, haha, ja vi köpte aldrig refillpåsar, vi har kört vanliga påsar eller mindre säckar i den hela tiden.
Hoppas det går bra hos bm, båda två!
Å! Jag vill också ha skaldjursfrossa! Dessvärre är maken måttligt förtjust i skaldjur så det blir nog på sin höjd en räkmacka.
Boomie, härligt att se dig här!
Härligt, Juni!
Mippe, välkommen!
Hörni, är det inte ovanligt länge sen Lena syntes till?!
Själv sitter jag på ett hotellrum och surfar - fick en hotellhelg av maken i födelsedagspresent, så jag har sovit ensam för första gången på nästan två år.
Jag skulle vilja skriva att det var underbart , men man vaknar ju av gammal vana! Jag SAKNAR dem ofantligt, maken och A och hunden! Nu tar det ju sju minuter att köra hem härifrån, så det är enkelt fixat, men jag tar nog med mig denna känsla av saknad som den stora lärdomen av helgen, so far. Ringde hem förut, maken lät lite skör, så jag ska nog åka hem och lätta på bördan lite. Åter till hotellsängen i kväll!