Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Jag såg julias moderkaka, hade två eller tre biplacentor som nog var skälet till att hon var så stor, (samma som asap?) men instämmer i "jaha" mer än "aha"

• Gladhannapanna

Just det skitiga köksgolvet är en sak som jag tycker är jobbigt efter att hunden dog, allvarligt!!! Dessutom var hon korthårig så vi hade inte PW's proböem med hår heller!!!

• Gladhannapanna

Galia: svimmade inte men var trött!! Det var runt v 20. Orsaken är att kärlen vidgar sig innan blodmängden ökar, sedan blir trycket bättre.

• Gladhannapanna

Qickuita: Bra gjort av maken men galet att det är han som slutar!!!

När Julia var liten hade jag ett stort hål i magen som bara skrek efter fika!!! Gick upp en del i början med Agnes också, inte direkt vad jag behövde...  

• Gladhannapanna

CH: jobbigt med hyresgästen men skönt att få ett avslut!!! Spännande att se om du hinner få boken!

Mina förlossningar startade båda med vattenavgång och sedan dröjde det flera timmar till värkstart.

• Gladhannapanna

När Agnes föddes öppnade jag mig de sista sex cm på 1,5 timmar, med Julia tog de sista sex cm 20 min!!!

Krystade ca 20 min med Agnes och tre värkar med Julia! De var inga pyttisar utan alldeles normalstora.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8