Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Asap: våra leker också bra emellanåt som tur är!!!

Barba: ibland är det befogat med svordomar och ilska...

• Gladhannapanna
    Tessan S skrev 2012-02-22 13:58:52 följande:
    Hej hopp! Fd Tessanu här. Hängde rätt mycket med er innan och efter min Elwira föddes 2008. Var även med på några göteborgsfikor . Tog nya tag när jag väntade Matteo som kom i april 2010. Tror inte det blev många rader skrivna efter det tyvärr. Kolikbarn + 2-åring fyllde tiden rätt bra och sen kom jag i från det helt enkelt. Har varit inne och tjuvläst lite då och då men inte kommit mig för att skriva något.
    För en månad sen blev sonen sjuk och då började jag kika runt här igen. Och efter det så sög det till lite i FL-tarmen så jag hoppas att jag är välkommen tillbaka .
    Alla har väl bytt namn men vissa känner man igen iallafall.

Välkommen!!! Jag hette Pyttis förut och känner igen dig!
  • Gladhannapanna

Barba: jag instämmer helt med ch's inlägg! Jag hade inte stått ut, samtidigt förstår jag att man inte vill ge upp med ett barn och nästa i magen!!! *kram*

• Gladhannapanna

Barba: vi hade en brio race till storasyster de gånger vi gick längre och var båda. Annars var det bräda som gällde. Har också en kombinerad cykel/ dubbelvagn som vi fortfarande använder om vi går långpromenader eller cyklar längre sträckor.

• Gladhannapanna

Ang cykelvagn: tänk på att kolla maxvikten, vår klarar 40kg men biltemas och coola klarar bara 20-30. Det är inte så mkt när barnen blir lite äldre, man har ju ofta packning med sig! Iaf vi!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8