Nr 2: vad glad jag blev att läsa att blödningarna slutat, men lika ledsamt att sen läsa att du fått andra problem. Hoppas du fått bra hjälp nu. Kram Mosing: fast ngn direkt koppling mellan din viktuppgång och bebisarnas har du ju inte visat hittills. Du gick upp mindre m L men hon vägde väl mer än T om jag minns rätt? Sen finns det ju många exempel på de som gått upp det dubbla mot vad du gjort men inte fått 7-kilosbebisar för det. Jag vet minst ett exempel mer än Elsis där trean varit mindre än de tidigare så vi får se helt enkelt. Ät bra, vila o motionera så kan du ju inte göra mer än det o så går du upp det du går upp. Kul att höra att du mår så pass bra! Särskilt glad att du inte har halsbränna längre m tanke på att jag så klantigt glömde gaviscon som jag hade lovat att ta med till vår lunch tidigare i våras. Hoppas på tre veckor till på cykeln då. En lätt nedtrappning kan vara klokt. Du kan ju cykla åt ena hållet. På så sätt behåller du den dagliga motionen men det blir lite jämnare fördelning att cykla 1,2 mil/ dag istället för 3 per gång så att säga.