30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Ela:Jag har aldrig varit mycket för att planera, för det blir ändå inte som man tänkt sig. Första gången trodde jag att jag ville ha akupunktur och lustgas, men det blev EDA istället. Andra gången trodde jag att jag skulle köra med lustgas och ev. Västerviks... (glömt namnet), men det blev ingen smärtlindring alls (om inte typ Panodil räknas ). Och ska jag vara ärlig så glömde jag bort smärtlindring för det hela gick så fort. Så blir det säkert för dig också
Jag packade också väskan kl. 03 på natten och det gick jättebra. Hamnade inga onödiga saker där inte!
cissi: Kan man somna i den där äckliga masken?!!
Ego: Vilken jobbig natt det har varit. Det började med att Ida vaknade när vi skulle gå och lägga oss (ca 23). Hon ville inte somna om så det tog en tid. Sen blev Ville hungrig och fick mat. Somnade väl vid midnatt. Sen vaknade Ville vid 02 och var hungrig. Sen kom Ida in och hade kissat genom blöjan så pyjamasen var genomsur. Sen ville hon ha välling. Sen vaknade Ville och sen ringde väckarklockan.
Har jordens spänningshuvudvärk sen 3 dagar tillbaka. Nu vaknade jag med skiten också *mummel mummel*.
Tack för att jag får använda er som min personliga klagomur!