Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Lena: Jag är supersugen på champagne, maken köpte en cava i Barcelona som väntar på ett bra tillfälle

H juni 07, syskon november 10
  • Piggley Wink

Fick sms från aigee: "Ingrid är här! Kom kl två 3790 g 50 cm. Hon är lik sin syster! Vi mår fint båda två!"

Nalle Hjärta {#emotions_dlg.flower} Hurraaa och grattis! Nalle Hjärta {#emotions_dlg.flower}

• Piggley Wink

Lena: Jag som hoppades att du skrivit att du är på väg till förlossningen, när jag såg att du skrivit i tråden Kram på dig, här är det ungefär likadant, fast det är maken som är bäst på att lämna till återvinning. Däremot så är han bättre än jag på att bygga nya rum åt oss, jag är ju inte så snabb på det nu.... Men vardagkvällar får han inte mycket gjort, trodde det skulle bli bättre när han bytta jobb och kom hem på vardagskvällarna, men så blev det inte...

• Piggley Wink

Lena: Här är det också sunkigt med molvärk och sammandragningar. Idag kom en rejäl klump med slemmis också... Till råga på allt är maken bortrest och det har spöregnat på tvären hela dagen. Men jag har beställt golv (och prutat såklart och fptt akupunktur så nåt bra är det ju iaf!

• Piggley Wink

Heja Lena! Hoppas liten är ute och du har det lugnt och skönt på BB. När ni kommer hem får maken passa upp!

• Piggley Wink

Grattis Lena! Kikar bara in snabbt för vi ska till frisören och klippa H. Hon säger att hon INTE VILL så vi får väl se hur det går... Tänkte försöka muta med russin och godis

• Piggley Wink

cissi: Det gick kanonbra, frisören var superpedagogisk, och h satt mer stilla än hon någonsin gjort förut!

Iag har jag fått nog! Har så j-a ont i ryggen, hela ryggen inte bara diskbråcket. Tills slut gick jag och lade mig i sängen och bara grät, det var längesen sist det hände! Börjar undra hur jag ska klara de två-sex veckor som är kvar

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8