30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Tummar, gaia! Har du bokat något tidigt vul för att se om det kommer igång? De senaste två har jag gjort det och det har varit völdigt skönt att se. Värt att betala för att slippa oron!
Tummar, gaia! Har du bokat något tidigt vul för att se om det kommer igång? De senaste två har jag gjort det och det har varit völdigt skönt att se. Värt att betala för att slippa oron!
Ja, man löser det mesta när man måste chiq!! Vi mammor är fantastiska!!
Min första dag med alla tre slutade med att mannen fick komma hem och ta mellan till vc eftersom hon voltat över badkarskanten och slog upp ett jsck i hackan... Jag hade en tid på Mvc så kunde inte åka med henne. Mellan blödde och skrek " jag gråter efter pappa" mini skrek och stor höjde ljudet på ipaden, typ... Stor försökte trösta mini och mellan
när det var som värst iaf...
Tummar att det drar igång snart Jemena! Har fått i v 41, v 40 och nu senast i v42. Ta hand om dig och vila! Hur gammal är stora syskon?
Tummar snow, ingen aning om varför testen visar olika? Var det samma urin eller mer utspädd med det som ej var cb? Olika test är väl olika känsliga?
Hur går det Jemena? Några känningar att det är på gång snart? Snart får du gosa bäbis om du inte redan gör det?
Hur går det för dig gaia?
Snow, då skulle jag lita på cb så länge och testa om några dagar. Hur mår du då?
Rätt inställning Jemena, så kände jag med- lugnet före stormen... Vad säger storasyster?
Fy för illamående galia och resande. Extra b-vitamin tror jag lindrade mitt något... Men särskilt kul mår man ju inte i början... Och extra prigestron gjorde nog oxå att jag mådde något bättre...
Jemena, är inte du och föder barn? Nu måste det väl vara väldigt nära iaf!
Snow, jag håller tummarna tills motsatsen är bevisad!
Resande, spännande med en fyra! Tanken har slagit mig, men om vår trea är en bonus, så får en ev fyra bli ett riktigt hoppsan... Men får nog vänja mig vid tanken att detta är sista bebisen.
Hur mår ni chiq? Mår lilleman bättre och har storasyster börjat skolan?
Jag skulle lita på testet sålänge snow! Vid mina mf har testens styrka med dippat innan och kroppen snabbt gjort sig av med hcg...
Skönt jobba hemma galia! Hoppas du mår bättre snart!
Chiq, tycker du ska kämpa på med amningen och ge ersättning efter. Är ju inte så konstigt om det är litet eftersom du varit sjuk så nära inpå. Finns ju sätt att åka mjölk produktionen med, fänkål/ anis/ kummin te funkade för mig. Lättöl ( humle) tror jag med kan funka. Jul/ påskmust kände jag oxå av...
Chic, kämpa på och det kanske bara är en period och sedsn kan du helamma igen? Jag var med sjuk med min mellan och delammade, pumpade och gav ersättning men efter 2,5- 3 mån funkade det att helamma. Och stressa inte över detta... Det gör det bara sämre...
Chiq, det var bara halva sanningen ang min delamning kom jag på eftersom jag hela tiden ammade ett bröst, hade infektion och sår på det andra så det fick vila, frånsett ett nattmål. Pumpade dagtid för att hålla igång produktionen.
Lycka till med ölen smiley
Stackars er som mår dåligt- men det beror ju på något i slutänden positivt! Kämpa på och tummar att ni snart mår bättre!
Siggan, skolan verkar tuffare i Norge! Mitt syskonbarn som går 2 an i Norge har mycket tuffare än min här i sv! Vilket bra initiativ med lek- guider! Tufft kämpa och vänta, väntade med på vår mellan nästan 3,5 år och till slut ivf. Så vår lilla var oväntad men välkommen! Hur ställer du dig till alternativa läkemedel? Jag tog prigestron kräm samt nån homopat medicin när jag blev gravid med henne. Kan leta upp vad det var om du är intresserad.
Åh, så skönt att höra snow! Förstår det tar mycket energi! Ta nu en lugn eftermiddag! Kram!
Å, det låter härligt anecka! Jag är med sugen, sprang tjejmilen för ett år sedan, men slutade i samband med graviditeten... Tänkte vänta till efter jul att börja springa men har börjat rida igen och det är så kul, jue! Lillfisa är snart 3 månader!