30+ som väntar/har fått syskon, del 8
HEJ hopp! Inte det lättaste att skriva i denna tråden men nu hoppas jag det funkar!!
HEJ hopp! Inte det lättaste att skriva i denna tråden men nu hoppas jag det funkar!!
Så nu verkar det funka och ligger i favoriter!
Fick logga in via web fönster och greja innan det funkade!
Kul att se hur ni har det här inne och lämna kämpar tråden! Har ju en 25 månaders som vi fick vänta läääännnnggge på, så vi hade väl inga förväntningar att det skulle ta sig spontant, så denna graviditet med bf ca 1 juli var oväntad men mycket välkommen!!
Tack!
Nån mer som har en 2-2,5 åring?
Hur gamla är de minsta härinne? När kom era poison och anecka? Har lite dålig koll...
Min stora fyller snart 7 och den lilla fyllde precis 2.
Chiq, jag mår hyggligt! Inget illamående på 2 dagar nu, sen har jag spenderat 1 vecka hos mamma och pappa med passning med mat och barn så det gör säkert sitt... Mitt illamående har håller sig ok om jag ätit nåt var annan timme, oftast macka... Och om jag undvikit stress... Har du testar ingefära? Med mellanbarnet funkade det... Sen äter jag mycket b- vitamin, det ska oxå minska illamående!
Jag har kliande knäveck, kvällar och nätter... Sover med som en kratta! Ska försöka ta mig ut och gå en längre sväng, nu när vädret är mildare, få se om det hjälper...
B- komplex äter jag, är alla b-vitaminer! Finns i Norge med, chiq! Kram!
Ni klokingar, hur ska jag reda ut detta... En kompis berättade att hon fått mf för några veckor sedan... Jag ville inte säga något om vår graviditet då utan sa typ bara att vi oxå ville ha tre barn... Tänkte att jag skulle försöka komma ut och gå eller nåt med henne veckan efter och berätta då... Men nu har veckorna rullat på... Vill inte ringa och säga det heller och den 11 jan ska vi iväg en heldag och jag vill gärna att hon vet innan... Det kanske inte är en så stor grej eg men eftersom jag själv kämpat så väger jag kanske in en massa i att lämna gravid besked. Vet de haft lätt med de två första men lät som de väntat på trean...
Mmm, jag ska försöka träffa henne i veckan anecka!
Lycka till imorgon chic!!
Jag mår rätt ok nu, nästan utan illamående över en vecka... Så skönt! Hoppas det fortsätter så även när jag börjar jobba på torsdag! Spännande oxå att se kollegors reaktion för nu börjar det synas, v 15 nu...
Aj då chic, ska du tillbaka i slutet på veckan då?
Anecka, en del menar ju att andra barnet, triggas av den stora! Kul med utveckling! Min lilla låg platt som en pannkaka första 7,5 månad sen lärde hon sig både krypa och gå innan 10 månader...
Stackare chiq! Hoppas dagen varit bättre!
Vad roligt att höra chiq!!