30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Stackare med kräkningar! Jag har ju klarat mig med bara illamående... Sett ett tydligt samband med sömn, mat och stress... Hoppas dagen idag blir bättre för dig!
Stackare med kräkningar! Jag har ju klarat mig med bara illamående... Sett ett tydligt samband med sömn, mat och stress... Hoppas dagen idag blir bättre för dig!
Poison, jag håller med - salt lakrits och sura godis är det som funkar bäst när illamående slår till!
Hur har du mått idsg chiq?
Kul med kub, Jemena! Jag har rul på tisdag!
Härligt när barnen ger sig hän, anecka! Min lilla tös är i stadiet " här är jag och hela världen älskar mig", den inställningen önskar man får följa med dem länge!!! Min stora tös ger sig hän ibland, mycket handlar annars om att passa in, tyvärr...
Tack för lycka till! Allt såg bra ut, och troligen så blir det triss i töser för oss!
Härligt Jemena! Har du börjar känna den än?
Jemena! Jag har köpt begagnat, lite på hm och mamalicious. Har lite meandi sen innan... Vill helst köpa begagnat, men samtidigt se klädd ut... Det är ju en så kort tid eg... Nu har jag äntligen fått bäbismage så nu känner jag att vanliga tröjor funkar igen... Inte längre känslan att va missklädd och småfet...
Mosing, vet att många städer/ orter har Facebook loppisar att lägga ut på... Här har vi också en väldig engagerad öf ledare som man kan lämna till och hon ger vidare till de som behöver...
Grattis till lyckat rul, Rosali!
Och Jemena du hade väl gjort kub? När är bf?
Chiq, när är ditt bf? Och hur mår du?
Ja, spännande att tråden fylls med nya bäbisar snart!! Jag är i v 29 nu, bf 1/7. 50% sjukskriven sedan febr. Kämpar på med vila. Längtar tills bäbis kommer! 7 v kvar med jobb nu!
Skönt med avlastning om du är sjuk mosing! Och gott att mannen löste natten med liten! Pga min sömnstörning har min man sovit med vår 2-åring sedan september och det känns oxå bra inför bäbis ankomst att de funkar på natten! Helst skulle jag ju vilja flytta in i sovrummet igen men blir nog så att jag och bäbis sover i mitt/ gästrummet för allas bästa nattsömn...
Vad skönt om du är piggare chiq! Jag försöker med röra mig lite, cykel och promenader. Känner att jag blir tyngre och tyngre... Ändå hade jag knappt gått upp nåt v 12 vid inskrivning men kroppen verkar ta igen det nu... Landar nog på + 20-22 kg även denna gång innan det är färdigt!
Jemena, mina får macka med smör i soffan. Gör en dubbel och delar, blir oftast inte kladd men välling är ju klart smidigare. Mjölk i flaskan?
Är så less på att vara gravid nu, vill åt slutprodukten jue... Men 2 månader kvar!