Inlägg från: pixerpie |Visa alla inlägg
  • pixerpie

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Inom två- tre dygn tror jag du har honom här, chic! Något har ju börjat hända, och något gör ju de långa sammandragningarna... Iaf var det så för mig, men grymt drygt att inte veta... Ja, ladda nu och ge de stora massa mys!

• pixerpie

Så kände jag mig oxå dagen innan, chic! Var på Ica och kände bara att shit nu hände något- måste till fl nu... Så vi åkte in, blev kvar 4 h med ctg och sen hemskickade- 14 h senare var vi tillbaka och blev inskrivna, sen kom hon ytterligare några timmar senare...

• pixerpie

Ja, vatten avgång är bra poison- hade jag första två fl!

Chiq, hur har det gått? Gosar du bäbis nu?

• pixerpie

Luriga trean för dig med då, chiq!! Blä för väntan och ovissheten...
    Kanske de är det som kallas pinvärkar i sv! Hoppas det drar igång på riktigt snart, kram!!

• pixerpie

Shit, chiq! Vad långdraget! Men åk direkt nästa gång det drar igång så du inte föder hemma!

• pixerpie

Är det du som är på tur, Jemena?

Min lillfisa fortsätter sköta sig, äter och sover! Gått upp 600 gr första 2,5 v och är störst av alla tre hittills.

• pixerpie

Grattis till Leo! Ja, tiden går fort poison.

För ett år sedan sa mannen att vi inte skulle orka ett tredje barn och jag försökte lägga bort planerna med... Kunde aldrig drömma om att vi nu skulle ha ett tredje barn och att det bara blev, typ!

Snart har du bäbis hos dig Jemena, håll oss uppdaterade. Hoppas på ett spontant förloppet nu och en fin förlossning!

• pixerpie

Vet ej Jemena men min, min mammas och mormors första fl var väldigt lika, långdraget och slutade med sugklocka. Mammas och min andra fl var båda snabba och enkla och tredje gick vi båda över tiden och upplevde som den jobbigaste...

• pixerpie

Krya på dig chiq! Blodförgiftning är ju inte att leka med. Hoppas du snart får komma hem!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8