Evasha. Stånk och stön... blev helt matt av att läsa om era besökslistor. Skulle du inte försöka vila lite nu i sommar efter flytten och allt?
juni: Nu är jag ju lite partisk men jag har inte alls upplevt eller störts av att BabyTravel är lång... Den har iofs nästan enbart promenerats med i villaområdet iofs, lämnade ju citylivet i samband med att vi fick behov av syskonvagn. Hade vi bott kvar inne i stan med syskonvagnsbehov så kanske det hade varit en aspekt vi kikat på när vi skulle välja vagn. BT är väldigt kort ihopfälld däremot, det var den enda syskonvagn som fick plats i vårt bagage tillsammans med TVÅ liggkorgar. Vi har ju ingen kombi så UJ gick absolut inte att få ner.
Lycklig: Åh! Jag som var övertygad om att du skulle parallellimportera en Bugaboo Donkey som jag skulle avundas dig. Då slipper jag det. Är UJ rymligare för E att sitta i än EasyWalker eller vad är det som ni fastnat för hos UJ?
Hoppas du fixar att vila och ta hand om dig under din partiella sjukskrivning. Har det löst sig med ditt schema?
Assar: Så bra att E närmar sig födelsevikten, men ännu bättre är ju att hon är välmående.
cissi: Hm... förhoppningsvis hittar han inga vassa knivar ifall han nu skulle ge sig iväg mot köket under natten. Sätta upp en barngrind som hinder, kanske kan vara ngt? Vi TROR vi kommer flytta grinden som sitter i dörren till lekrummet, som använts för att hålla barnen kvar inne i lekrummet, till dörren till pojkarnas rum i samband med att vi tar bort ena spjälsängssidan så småningom. Vi misstänker att det kan vara bra med en grind för att hålla busungarna kvar i sitt sovrum kring nattningarna, ffa de kvällar en förälder är iväg.