30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Malin: vi har samma med Julia och jag minns att Agnes också var jobbig ett tag. Frågade min pedagogkollega senast idag och hon bekräftade att tvååringar kan vara urjobbiga!!?
Malin: vi har samma med Julia och jag minns att Agnes också var jobbig ett tag. Frågade min pedagogkollega senast idag och hon bekräftade att tvååringar kan vara urjobbiga!!?
Barba: usch så oroligt!!! Hoppas att ni får goda besked imorgon!!!
Barba: vilka skitnyheter!!! *kramar om*
Barba: Välkommen omgående!!!
Usch vilken otäck vurpa! Hoppas att svärmor snart mår bra igen!
Cissi: jag har också bytt napp efter kläder...
Assar: syrran föddes på pappas trettioårsdag, lagom kul att fylla jämnt samtidigt som pappa!!!
Cissi: ni kan ju skicka foton också, skriva en rad om hur kul de hade och att det vore kul att träffas igen om ett tag....
Ang gravidtrosor: mamma köpte ett par i en engelsk specialaffär när jag var ganska nygravid med A, maken hävdade att det var lika mycket tyg i dem som i ett av mina linnen!!! De var helt klart mina favoriter under båda grav, gillar också när de går över magen.
Lycka till imorgon Pysslig!!!
Knase: förstår att det är en skum känsla!!!
Jag har en tanke kring P&T, barnet som sitter i den nedre sitsen sitter i samma höjd som avgasrören på bilarna. Personligen vill jag inte att mitt barn sitter i den höjden och andas, men om man inte bor i stad med mycket trafik kanske den är ok.
Har träffat flera som är supernöjda med den, smidig att köra mm.