30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Boomie: spännande med bebisleverans så snart!!!
Grattis mippe!!!
Ståbräda funkar året om även om det är jobbigt i snö, men då kan man köra vagnen med en pulka på släp.
Boomie: spännande med bebisleverans så snart!!!
Grattis mippe!!!
Ståbräda funkar året om även om det är jobbigt i snö, men då kan man köra vagnen med en pulka på släp.
Barba: vi valde bort kub/nupp eftersom abort inte är ett alternativ jag kan tänka mig.
Var och en måste själv känna efter vad som känns mest rätt!!!
Grattis boomie!!!
Ela: jag har inga egna erfarenheter så jag kommer inte med några kloka råd. Däremot tror jag att en sjukskrivning på hel eller deltid under en vecka då maken stöttar upp och tjejerna ändå är på fsk kan göra att du orkar bättre!!! Att få sova och kanske fixa lite medan maken har E.
Ela: mässar mantrat: osteopat!!!!
Har haft problem med fogarna sedan puberteten och har aldrig varit så bra som sedan jag började gå hos min osteopat!!!
Oj vad jag känner igen mig i alla projekt som inte blir av! Jag har kommit till stadiet att jag vill köpa mig fri istället för att göra allt själva. Med rotavdraget så blir det inte så jättemycket dyrare och det blir mycket bättre gjort, dessutom blir det av!!!
Just nu väger vi en altan mot en semesterresa..
Ela: jag fick femhundra i ökning.... Kul med mingel!!!
På vägen till förskolan fick Julia en total härdsmälta! Jag var genomsvettig när vi kom fram (vi har mindre än 100 meter!) sedan blev hon helt förtvivlad när jag gick! Inte alls roligt!
Dessutom har jag just nu en knölig relation till en kollega!
Sorry för totalego!!!
Julia har haft torra eksemfläckar lite här och där på kroppen sedan hon var liten, när hon fick sin allergiska reaktion på ägg och vi uteslöt det blev hon mycket bättre. Dock måste vi smörja efter varje bad fortfarande.
Läste på om allergier på 1177 eller på Growing people, där stod det att det finns två typer av allergier, den ena blir reaktion direkt och den andra visar sig efter några dagar. Jättesvårt ju!!!
Boomie: Agnes tittade massor på tv när Julia var liten. Annars bråkar vi hela tiden!
Brukade ta en promenad till Ica som ligger 150 m bort, Agnes gick, åkte trehjuling eller körde som dockvagn. Vi köpte en liter mjölk eller ngt annat som alltid går åt, inland en banan som vi åt utanför affären. Ibland mötte vi maken vid tåget när han kom från jobbet. Man får hitta små utflykter som funkar!
Barba: jag blödde i v 6 med Agnes och i v 4 med Julia. Med Julia trodde jag att det var
mensen eftersom det kom i samband med bim, blödde även några veckor senare med henne. Träffade en gyn via mvc, han förklarade att det kan blöda från tappen om det hamnat lite slemhinna på fel plats, då vill kroppen göra sig av med den för att den inte ska vara ivägen.