ilja73 skrev 2011-05-31 19:32:57 följande:
Å jag sov jättegott.
Iofs drömde jag om förlossningen, jag skulle krysta fastän jag inte hade några krystvärkar, sen skulle jag gå på toa och då kom min kusin in på toaletten och skulle packa upp sin packning för hon hade varit i Rumänien på semester. Med sig hade hon nån typ grekisk strandraggare som tyckte att vi skulle dricka öl. När jag kom ut från toaletten låg BM på marken utanför fönstret och bara garvade för hon skulle tända nån ljuslykta men hon ramlade bara omkull hela tiden. Jag hoppas att det inte var en sanndröm
Vilken alldeles underbart skruvad gravid-dröm!
Ela skrev 2011-05-31 21:03:59 följande:
min BM sa att jag aaaaldrig skulle föda barn om jag inte släppte oron kring syskonen. Och mycket riktigt så kom ju E dagen efter att vår liv-.in-babysitter i form av min brorsa hade landat på svensk mark.
Och Pysslig - du kommer aaaaldrig att föda barn om du inte släpper oron kring stortrosorna.
Hm... det problemet hade ju inte jag alls eftersom sambon är lärare och var ledig. Hjälpte inte iaf. Å andra sidan var det nog mest pga att livmodern var allldeles för uttänjd.
cilla67 skrev 2011-06-01 13:21:57 följande:
Nu har vi festat loss på gröt för första gången. G är fantastiskt lätt - han smaskade lite eftertänksamt på den första skeden men gapade sedan raskt efter mer. Jag vågade inte ge honom mer än några skedar, och nu sover han som en liten gris.
Roligt att grötpremiären gick så ypperligt bra!