Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Zeeda: vi hade bb active till båda barnen, funkade bra men jag tror att sjal är bekvämare att bära med även om jag tycker att det verkar krångligt.

P

• Gladhannapanna

Boomie: när det gäller barnen ska man söka vård när trumhinnan spricker pga infektionsrisk, ring 1177 och kolla pm det är samma med vuxna så att du inte riskerar din hörsel!

Juni: tycker att du ska söka vård imorgon!!!

• Gladhannapanna

Juni: sååå arg jag hade blivit om jag var du när h ritat på trappan. Tror att det var nyttigt för henne att du blev arg och ledsen.

• Gladhannapanna

JOhanna: RÅdet som pedagogerna på mitt jobb brukar ge är att inte skola in i samband med att bebisen kommer, antingen innan eller efter är det som brukar funka bäst. Visst kan det funka ändå, men det brukar gå bättre om man inte tar två stora förändringar på en gång.

• Gladhannapanna

Juni: Härligt med ny telephone! Jag gillar min skarpt även om jag fortfarande hellre surfar på datorn. En ipad hade varit super!!!

• Gladhannapanna

Juni: Det var simkortet som behövde aktiveras, så det gick inte att starta den alls innan det funkade. Du kanske ska kolla med din operatör.

Här är det vab, Julia är småfebrig och skrällhostig. Vaknade tidigt imorse och sov bara en timma på dagen, kommer att bli en jobbig dag tror jag, Nu tittar vi på "Nasse hittar en pump", sisådär fjärde avsnittet i sträck. Är inte så lite trött på den korkade björnen!!!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8