Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Lena: Uscha för sådana dagar och nätter när man abra inte klarar av situationen på det sätt man själv önskar! Jag har inget tips för hur det ska bli bättre, men när jag var föräldraledig med Julia bråkade jag och Agnes massor varje dag och jag kände mig som en kass förälder!!!

Igår bråkade jag och Agnes också, men då kunde vi båda bryta det ganska fort.

hoppas att ni får ett fint dop imorgon och att ni kan vila ikapp lite under helgen trots dopet!

• Gladhannapanna

Malin: Tänkte på dig idag. Vi vann utmärkelsen "årets arbetsplats" och lokaltidningen fotade oss, han tog uhr många bilder som helst, hoppas att de blev bra. Är säker på att de hade blivit bättre om du tagit dem!

• Gladhannapanna

Tilda: Vi har givit microlax till barnen flera gånger på inrådan från BVC, Men senast sa en kollega (bvc-sköterska) att man ska använda lasulax eller ngt liknande namn istället för microlax.

Hoppas att bajset kommit ut så att ni slipper använda medicin.

• Gladhannapanna

Knase: Kul med holländaren!

Jag hade nog kollat läget om hur länge magsjukan håller i sig i den familjen. Om tex sista kräkning/diarré kommer senast på måndag/tisdag hade jag nog åkt på kalaset.

• Gladhannapanna

Juni; jag hade givit honom Alvedon om han är så påverkad.

Jag har hormonspiral och småblödde i tre månader men efter det har jag inte haft mens alls. Satte in den i augusti.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8