Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

Ela: Härligt att få komma hem till sitt eget! Låter lite oroligt med blåsljud och lågt blodsocker, men skönt att allt är ok!!

• Gladhannapanna

Ang att må illa: Jag mådde mer illa andra gången men det berodde mest på att jag inte åt frukost i tid eftersom jag hade Agnes att ta hand om på morgnarna.

Hoppas att alla sjuklingar piggat på sig!

• Gladhannapanna

Ela: Hoppas verkligen att ni klarar er, ialla fall du!

Julia kräktes inatt, men det var nog "godissjuka" eller ngt för hon har varit helt opåverkad idag. Möjligen var det för mkt snor...

• Gladhannapanna

Ela: tack för att du delade med dig! Erik står högst på vår pojknamnslista!

vi är hos svärisarna sedan annandagens kväll. Har superbra svärisar men svärmor har inte brytt sig om att tänka på Julias äggallergi så allt kaffebröd är det ägg i, dessutom har hon inte kollat när hon handlat korv mm. Känns trist! Jag köpte pepparkakor och bokstavskex igår så att hon också kan fika med oss andra!
    Idag stekte hon dock äggfria plättar till Julia!

• Gladhannapanna

Tack för era kommentarer om att svärmor inte tänkt på Julias allergi. Nu har vi ju varit här några dagar och man märker att hon fattat mer och har det mer i tanken nu. Inför nästa besök ska maken ta ett snack med henne i god tid och påminna om att hon måste tänka på vad hon ska bjuda på både i matväg coh fikaväg.

Ela: Jobbig sits, har inget att tillägga tycker att du redan fått så bra svar!

Cissi: Mysig meny, du kanske kan blanda yoghurten med mineralvatten coh skåla i det vid tolvslaget! bubbel som bubbel! ,-)

imorgon åker vi till sthlm och hälsar på svågern med familj, kör hem på lördag. Ska bli skönt att komma hem även om vi haft bra dagar här.

• Gladhannapanna

A och J blir ju bara AJ....

Kul att det blev en Erik Ela! Förstår att det var jobbiga dygn, skönt att allt löste sig till slut!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8